Gå til innhold

Kan jeg male?


på tjukka med nr 2:)

Anbefalte innlegg

Vi har begynt med litt oppussing så har jeg så lyst til å male skapene, har kjøpt vannmaling, luktfri. Går vel greit så lenge jeg lufter ut hele tiden mens malingen står på. Malte litt ute i dag, men får så dårlig samvittighet ettepå. Noen som vet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tenkt til å holde meg borte fra slikt... men kan ikke tro at det er noe farlig å male litt... særlig ikke ute eller med full lufting med luktfri maling ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Dem sier at hvis man bruker vannbasert og lufter seg mye/pauser går det greit!

Vi holder på å male rommet vårt nå:)

Til sommeren skal vi male den kommende babyen rom + ett til:)

 

Så,jeg maler jeg,men tar ofte lufte pauser:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusset opp og malte stua i forrige svangerskap. Går helt fin sålenge man ikke sover i rom som tørker pga gassene. Luft godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sørg for god utlufting, er du usikker så bruk en maske:) Min far er malermester,så han er litt nøye med at man bør bruke maske innendørs, selv om det ikke lukter,så gir det fra seg gasser likevel,men de skal ikke være farlige dersom vinduer står åpne. Jeg har også lyst til å pusse opp,men jeg orker ingenting for tiden.. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJØP ORDENTLIG MASKE!

 

Det angrer du ikke på.

Lykke til med oppussinga, det er moro når det blir fint og nytt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maske?? Vær klar over at det kun er de dyyre gassmaskene som tar vekk de farlige stoffene som kommer fra malinga??(da snakker jeg oljemaling og lakk etc) da kan vi fort snakke om 1500kr og oppover.... Kanskje like greit med vannbasert og litt lufting??? Vanlig masker man bruker under oppussing er bare støvmasker, og duger ikke i det hele tatt på damp fra maling....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...