Gå til innhold

Hei horatio =)


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei ia69!

Hyggelig! tenkte faktisk akkurat på å spørre hvordan du hadde det! Leste et sted her at du var sliten og sleit litt. Og mannen din med ryggproblemer, æsj det vet jeg alt om.

 

Ryggen min er helt ødelagt. Alle fysioterapeuter bare klør seg i hue og ler når de ser den....!

Jeg har selv blitt vurdert operert, men de mente sjansene for å bli bedre var små, så da vil jeg ikke. Her går det på stahet og vilje. Jeg skal for F ikke ha livet mitt begrenset pga smerter. For meg hjelper det å være i aktivitet, så jeg tråkker rundt hele dagen, og rir også da vet du. Om morgenen når jeg har ligget hele natta er jeg stiv som en stokk, og griner meg opp av senga, men så tenker jeg mye på at det kunne vært værre! jeg kommer meg jo opp, ikke alle gjør det!

 

Ellers tenkte jeg å hive meg på prøving alt i kveld (dag 5) for å være på den sikre siden! Ikke sånn overvettes motivert, men jeg gir meg ikke heller!

Du går å venter på om tante kommer? Ja det er jo bare like spennende og slitsomt hver gang. Som å vente på lottotrekningen.....

Håper sammen med deg ia69! Synes noen skal lykkes her snart!!!!!

 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann =)

 

Du har tydeligvis problemer med ryggen du også da ja... da vet du hvor slitsomt det er!!

Min mann er også fryktelig stiv om morgenen, og må komme seg i aktivitet før han fungerer noenlunde..

Han har alltid vært veldig aktiv innen idrett, så han vil gjerne stebe seg ditover igjen..

Han blir nå tett oppfulgt av smerteklinikken, så vi må tro at noe ordner seg. Er ikke typen som graver meg ned... hverken jeg eller han...

 

Det er bra du er i gang igjen! Det er så godt å ha deg her inne syns jeg =)

Du virket så oppgitt når TR kom, at jeg var redd du ga opp...

Jeg går og venter ja.... uutholdelig. Går og prøver å psyke meg ned, slik at skuffelsen ikke skal bli så stor...

Skal i alle fall ikke teste før fredag eller helst lørdag, om ikke TR er på plass innen den tid.

 

Stå på, horatio =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt deppa blir man jo hver gang tante kommer, men så går det jo litt lettere etterhvert! Nei jeg gir vel ikke opp enda, men jeg begynner vel å ane at dette kanskje ikke går min vei!

Jeg synes også det er godt med deg, du har alltid noen vennlige ord!

Vi får vel bare trøste hverandre når det røyner på!

 

Nå får du bare knipe livmora godt igjen, så spiren blir der inne i mange månder! Du holder oss oppdatert, jeg synes det er like spennende med alle andre jeg!

 

klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...