Gå til innhold

Skal vi prøve å bli litt flinkere


esmase

Anbefalte innlegg

...til å skrive innlegg her inne???

Ser jo på terminlista at vi egentlig er ganske mange her som er modenmammaer,men svært få av oss skriver innlegg....

 

De mest aktive har jo født nå,så jeg syns vi alle kunne blitt litt flinkere til å skrive her om løst og fast.

Alt trenger jo ikke å være så sabla seriøst??!!..

 

Kom igjen,jenter!! Noe må dere vel ha på hjertet....

Eller kanskje det er bare jeg som er veldig selskapssyk...

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hei

Problemet er at jeg bare er deprimert og bare snakker tull her. Jeg har skrevet mer eller mindre på BIM siden i fjor januar (2005). Jeg blir så lett deprimert, men det ser ikke ut som om det vil være noen løsning å gå på "lykkepillen" permanent. Det blir så utrolig teit å drive med mer klaging over livet mitt her inne. Hva er feil på meg, det må jo være noe inne i hodet, har reagert slik hele livet, føler nå at ljeg kaster bort livet mitt.

Så jeg leser her kanskje hver dag, og holder stort set tyst.

 

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar

Enig med deg. Nå begynner jo de som har vært mest aktive her inne å bli ferdige med sine fødsler, så hvis de forsvinner helt etterpå, blir det veldig stille !

 

Nå går jeg ut i permisjon om noen få uker, så da blir jeg forhåpentligvis flinkere, men jeg skal prøve å skjerpe meg før det også. Det går litt i rykk og napp !

Lenke til kommentar

Skal personlig gjøre noe med det du skriver.....det har blitt mer lesing enn skriving for mitt vedkommende.

 

I dag er jeg tolv uker - en milepæl, synes jeg.

Lenke til kommentar

Helt enig!

Personlig føler jeg til tider at jeg har meninger om det meste jeg da og bimmer så mye til tider at jeg er redd for at dere skal bli lei meg ;-)

Min kjære er jo nesten sjalu enkelte kvelder når jeg blir for intens på lap topen.. Og da jeg dro på mitt første BiM-treff for en liten måned siden trodde han jo virkelig at det hadde klikket for meg. Men makan til hyggelige damer som man finner her inne skal man lete lenge etter!

 

Så jeg slenger meg på oppfordringen. Skriv om det som ligger dere på hjertet - alt behøver så absolutt ikke være seriøst. Nå som jeg bare har 44 dager og permisjonstiden begynner å nærme seg, skal jeg love dere at jeg skal bidra med mitt i hvertfall!

 

 

Lenke til kommentar

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...