Gå til innhold

Plutselig vokser magen som bare det!


pippi78 & prinsessa :)

Anbefalte innlegg

Noen fler som har det sånn?

 

Det er jo bare deilig. Endelig er kiloene godt på + siden og magen eser ut :) Og jeg som var så bekymret for at det ikke skulle komme kiloer og mage :) Spørs nå ja hvor stor jeg blir - termin 27 aug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mage har også est ut... har lagt på meg 6,5 kg mer eller mindre og går inn i min 19. uke i morgen...

 

Den siste uken har ikke vekten økt, men det føles som om magen har økt... så kanskje babyen har tatt litt av mitt overflødighetslager ;-) Har også begynt å trene da...

 

Jeg har termin 7.september og er også spent på hvordan det blir med samlet vektøkning... vil jo gjerne være så sunn som mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilje74, er så spennnde å følge med på innleggene dine, ligger ganske nøyaktig 2 uker bak deg, og synes det er en trøst når du forteller om mage som kommer og babyspark du kjenner. jeg er så utlåmodig selv!

har lagt på meg 5-6 kilo, jeg, men ser ikke så mye til den fine runde gravid-magen ennå.. kanskje bittelitt... og kjenner bittelitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! Jeg har ultermin samme dag som deg!! Jeg har også magen, den vises godt nå, men jeg er jo andregangs da.... Kiloene begynner å komme, men lar vente på seg. Han turner iallefall som en proff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ja, naa faar jeg ikke noen bukser paa meg lenger. hehe. Endelig kan man nesten si. Er i uke 27 naa. 100 dager igjen i dag. Naa sier samboeren at han kan se magen vokse fra dag til dag. Merker det selv ogsaa. Har bare sett smaafeit ut til naa.Men har bare lagt paa meg 4-5kg til naa. Kanskje det blir mer paa neste kontroll om en uke.

Termin 14.juli.

Lykke til videre jenter. Kos dere med mager og kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har UL-termin 31. august, og denne uka har magen plutselig kommet! Nå ser det endelig ut som om jeg er gravid, ikke bare litt kvapsete rundt magen! Har fått ei mørk stripe fra navlen og ned også. Føler meg skikklig gravid nå! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...