Gå til innhold

spåing!


Misa+spire i magen<3

Anbefalte innlegg

Noen som har tro på det her? Leste et sted om ei som ringte "tarotkongen" og han visste alt med henne. Når hun ble gravid, hva kjønnet var osv. Og jammen hadde han rett..

 

Noen som har prøvd dette? Erfaringer?

 

Skulle bare ønske jeg hadde visst når jeg ble gravid.. :-)

Hehe.. Er ikke greit å være babysyk gitt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gå inn på dinbaby og spå /horoskop--- de er kjempe flinke.. har spådd meg og fått rett + en vennine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem var det som spådde deg der inne da? har hørt at KIMBY og Susann77 er veldig flinke...

 

jeg har selv ringt tarotkongen og han viste ting om jeg jeg ikke hadde fortalt han... han sa også at jeg kom til å bli gravid denne pp... så det blir spennde og se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg håper KIMBY ikke har rett på meg. Ble spådd gravid til sommeren juli/august. vil bli gravid NO denne pp. Har syklusen og el i orden så eg tror eg blir gravid no. Etter et eg hadde blitt spådd angra eg. Ble liksom litt depppa. for eg ville bli gravid no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble spådd av cec26 og hun hadde rett! Ble også spådd av vimselaban her inne, hun hadde også rett! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt spådd av cec og vennine mi av kimby.. veldig flinke:) susann er også flink...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ble spådd en liten søt gutt nå veldig snart! håper virkelig det stemmer :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff vet ikke om jeg trur så meget på det lenger jeg, ble spådd gravid i februar i år, av to jeg skjenner, men men ikke noe baby på meg! Trur vi må bare ta det med en klype salt.. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...