Gå til innhold

Juni: Litt oppdatering kanskje.. hehe.. :)


Fødeklar_ja!

Anbefalte innlegg

Æ som va sååå forelska.. trudde æ!, har dumpa lasse... Fant det ut i Trondheim at det va ikke nåkka å satse på, ikke på grunn av han vel og merke (eller litt da, han blei for "klengat" liksom, anna hver melding va at han TRENG mæ, han skreik i tlf fordi han savna mæ sånn!!) og det etter EI HELG liksom, så æ fikk hetta og sa æ ikke orka med han..

Kanskje slemt gjort, men samma det.. Har vært i et så langt forhold med thomas (faren til elias) og han va jo en skikkelig drittsekk, da klare æ ikke gå til en tøffel uten like som grine hele tia, vil heller ha kanskje en finfin blanding :)

 

Men fikk jo trimma litt der nede også da.. Hehe.. :)

Lasse kalte mæ for ei tøs da æ sa æ ikke ville mer, men da flirte æ bare.. Æ kalle alle for ei tøs æ, på kødd da vel og merke, og med en latter i stemmen da æ sir det, så det e ikke sånn at æ sir det fordi æ mene det :) Bare så dåkker vet det, di tøs ;p

 

Vil være singel æ, rote litt rundt no strings attached... Det e vel ikke ulovlig det e det vel? :) Har fått mæ en finfin rotekompis i Trondheim no, så kose mæ godt der nede ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper det ikke gjør noe at jeg smiler, det var litt artig å lese :-). Flott du fikk litt trim før du dumpa han da, hehehe. Men, lurt å kvitte seg med han når du merker at ikke alt er topp så tidlig - mange fisk i havet og det ligger nok en skikkelig godbit på lur til deg et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei va ikke Lasse æ trimma med der nede ;p Va en kompis som æ blei kjent med gjennom thomas for snart 4 år sia, så va ganske sånn rart da.. For vi har vært så gode venna og sånt, litt flørting har det vært jevnt hele tia, men aldri sånn her da :)

 

Æ møtte han utfor bunnpris på søndagen dagen etter æ dro og da sto vi å prata i litt over 1 time der mens elias lå i vogna å sov, og plutselig bare kyssa han mæ, æ blie helt paff :D og så sa han med den herlige sløve stemmen " æ måtte bare gjøre det, ellers har æ angra da æ dro" :) så søt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å neeeeeeeeeeiii....... Og jeg som syns det var så kjekt å høre om din nyforelskelse!!

 

Nei, nå må du finne deg en ny! Dette går ikke! Jeg vil gjerne ha mer go'nytt takk!

 

 

Jaja....du har vel rett i at det er bedre å dumpe ham hvis du er sikker på at han ikke er mannen for deg! Men, ikke finn deg en slem mann til nå da... finn deg en sånn...sånn...midt i mellom mann? Jepp..finn deg en passe snill mann! Ja, jeg bestiller herved en passe snill mann til deg, som du kan bli kjempeforelsket i, sånn at JEG får litt nyforelsket spenning her inne!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, artig! :)

 

Har jo en god flørt på gang da, så det e ganske herlig :) va han som fikk mæ til å innse at æ ikke ville være i et forhold med lasse, vil leve livet litt, e for ung til å være bunda riktig enda trur æ, spesielt med en sånn tøffel som skrik hele tida.. Æ vet ikke med dåkker, men æ takle ikke sånt æ ! Æ respektere mannfolk som kan å vise følelsa og tør å slippe tåra da dem vil, men ikke heeeele tida og ikke fordi dem savna ei dem har vært med i 2 daga liksom.. Har prøvd å sende han et par meldinge, men han sir at æ må la såret hannes gro før han vil være venn med mæ. Æ tenke bare " kordan sår liksom?"..

Stakkars lille vennen ;)

 

Han æ driv å flørte med no e en æ har kjent veldig lenge, møtte han gjennom eksen min (faren til elias) så det e liksom litt hemmelig da at vi driv å rote, koffør det skjønne æ egenltig ikke, æ gir blanke F i om thomas får vite det, men så e det jo den derre evinnelige kompisregelen da, man rote ikke med en kompis sin eks... Så kan jo også legge til at thomas og rune (han nye hehe) ikke e kompisa heller lenger, så skjønne ikke koffør det må være så hemmelig egentlig..

 

Æ legg jo ut detalja til hele norge, så det e jo ganske tydelig at æ ikke tar det så tungt om folk finn det ut :)

Det e ikke sånn at æ e sånn forelska i han egentlig, men e veldig betatt.. Tar ikke sjansen på å bli forelska i han, for æ e så sikker på at vi aldri har kunna hatt et forhold..

 

Liksom.. " her e nytypen min, møtte han gjennom eksen min, du vet faren til sønn min".. Blir litt rart kanskje... :)

Men glede mæ stort til å møte han igjen da, trur no egentlig de fleste vet det da, traff han 2 3 daga etter æ va på kveldsbesøk der og da va stompa og morten (noen andre kompisa av oss) med og æ som vanligvis prate i ett blei helt stille og torte nesten ikke se på rune da vi sto der, pluss at æ hadde lånt genseren til rune som æ måtte gi tilbake foran dem og DEEE lange blikkan de sendte etter gesneren, kunne nesten høre tankan demmes hehe :)

 

Her blei ei lang melding, e litt pratesjuk i kveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Baaare fint det med masse detaljer....hehe....elsker kjærlighetsforviklinger!!

 

Men du høres ikke noe særlig forelsket ut nå...hører ikke vingeslag fra sommerfugler i magen liksom?

 

Jajaja..lykke til ihvertfall :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E så rart liksom, va veldig redd for at det her skulle ødelegge vennskapet våres men vi prate no hver dag, så virke som at vi overlevde.. :)

 

Æ e utrolig betatt av han, det har æ vært lenge.. Han og stompa va mine beste kompisa da æ bodde der nede, de trøsta mæ da æ va lei mæ og holdt mæ med selskap da thomas fant det for godt å stikke av for nån daga.. Så e liksom ganske knytta til dem, mest rune for han har æ hatt kontakt med hele tida.

 

Men når det gjeld forelska så tør æ ikke la mæ sjøl bli det, men selvsagt æ kan jo ikke hindre det om æ blir det, men da blir æ ikke til å si det til rune hvertfall, tar ikke sjansen på å miste han, e for glad i han til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...