Gå til innhold

Lei negative kommentarer fordi jeg er gravid igjen!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Blir så irritert og såret fordi jeg får endel negative kommentarer fordi vi venter en til, og det bare vil være 20mnd mellom barna våre. I stedet for å gratulere blir det heller til at folk kommentarer som: "io, det var vel kjapt", "det kommer til å bli utrolig tøft for dere" og "det var vel ikke planlagt?!"

Vi er klare over at det kommer til å bli utfordringer å mye arbeid med to så tett, men alikvel det trenger vel ikke andre bekymre seg over? Og om svangerskapet var planlagt er vel vår sak, å ingen andres?

 

Må si tusen takk til de få som faktisk bare har sagt gratulerer og så koselig!

 

 

Hilsen ei som e litt skuffa over mange i familien og mange venner:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt at det er leit å høre. Derfor vil jeg komme med min komentar:

 

Gratulerer så koslig, tenk så mye glede barna vil få av hverandre!!! :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner veldig godt at det er irritererende å få slike komentarer.Hadde nok bli mektig lei selv.Helt enig med deg om svangerskapet var planlagt er det dere som har noe med og ingen andre.Prøv å lukk ørene og kos deg over den lille spiren din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg venter no nr. 3. Den er bare 14 mnd mellom alle. Synrtes det er helt topp. 20mnd er stort mellomrom mellom de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte skal rett og slett bry seg med alt. Det er da ingen som skal bry seg med om barnet er planlagt eller ikke. Kan de ikke bare være glade på andres vegne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt at det er kjedelig å få sånne kommentarer istedenfor at folk gratulerer og blir glade på deres vegne. Vet om andre som har fått sånne kommentarer fra sine nærmeste, og det er jo veldig sårende å få høre når man kommer med den gledelige nyhet.

 

Tenk så mye glede de søskenene de kan ha av hverandre!!! Må jo være supert å få de såpass tett. Lykke til hvert fall.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Og jeg har bare lyst å fortelle, mellom meg og min søster er det nøyaktig 18 måneder. Og du kan tro vi har hatt mye glede av å være på samme alder i oppveksten, og nå når vi er voksne.

 

Ikke hør på disse forstå-seg-på'erne. Gled deg over graviditeten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstår dej gott.. får høra samma sak vældigt ofta jag med. Væntar en ny lite spire till okt.. kommer bli 11 mnd mellan dem.. å det enda jag får høra,, wow, det var tufft eller får hoppas att du orkar..

 

Men men,.. det e ju tur att de som man bryr sig mest om e glada før æn..

 

Kos dej å lycka til :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så irriterende!!!! Vi valgte å ha stor alderforskjell mellom våre barn, og jeg ble dritt lei alt maset om når nr. 2!!???? Poden er nå litt over 6 år, og om alt går bra blir han storebror i slutten av oktober.

 

Kan ikke folk la være å rote rundt i andres familieplaner. !!

Noen får kommentarer fordi de får for tett, noen fordi det er for stor aldersforskjll, noen fordi de har enebarn, og noen fordi de ønsker seg 4 barn feks. Og alle kan mene hva de vil, men man behøver da ikke for å formidle dette videre til den det gjelder !!!

 

Lykke til, dette går sikkert kjemefint :-)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

 

Synes barna dine er heldige jeg... :))

Så mye lettere med to tette... Enn slik som meg... Min sønn er 7 snart 8 og vi er gravide.. Fant det ut i dag... :))

Men siden dette er prøverørs barn er det veldig godt planlagt da... :))

 

Siste forsøket våres... så jeg håper den/de sitter... Satte inn to egg... så dette blir spennende... :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte hører man enebarn svaner søsken. Ei jeg kjenner godt sier at hun ikke direkte savnet det i barndommen, men nå da hun er blitt voksen savner hun det. Så barna vil få mye glede av hverandre selv om alderforskjellen er da ca. 8 år.

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...