Gå til innhold

Og her kommer jeg og..


Vårvind

Anbefalte innlegg

..som testet positivt i dag.

Modell -70.

Har ett barn fra før.

Bor utenfor Oslo.

Tipper at jeg kommer til å ha termin rundt luciadagen.

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hei gratulerer så masse og velkommen inn hit.

 

Jeg er 37 år, samboer og bor i Follo. Har 2 gutter på 8 og 5 år. Venter gutt nr. 3 i slutten av august.

 

Lenke til kommentar

Velkommen - og lykke til med lille Lucia..

Min nr. 2 het Lucia/Lucifer under hele sv.skapet, men hun ble en Emilie etterpå...

Er 10 + 3, termin 29.10, så vi snakkes nok!

Lenke til kommentar

Hmmmm så mange nye som blir befruktet om dagen..

Er det kulda sin årsak tro ??

 

Kjempekoselig.

Velkommen hit skal du være.

 

 

Lenke til kommentar

Hei vårvind !

BIM og Babyverden gir meg to ulike terminer med de samme opplysningene, både 13. og 14. desember - når er Luciadagen ?

Tror vi kanskje er kommet ganske likt ?

Vi har en fra før som fyller 2 i sommer.

Har du noen kjennetegn ?

Her strekker og drar det i underlivet, kjennes som jeg skal få mensen hvert øyeblikk, jeg er redd hver gang jeg går på do...

 

Håper vi kan følges ad i 40 uker !

:-)

Lenke til kommentar

Annonse

Hei du,

 

luciadagen er 13.12.

Vi har en på 4 vi da fra før av, slik at jeg føler meg som en skikkelig nybegynner når det gjelder svangerskap! Utrolig hva man greier å glemme! Man kan jo lure på hva bestemødre husker når de gir sine "gode råd" til nybakte mødre...???

Har kjøpt meg to bøker i dag ("Et barn blir til" av Lennart Nilsson og "Hurra, jeg er gravid", Kari Jaquesson.)

 

Ja, jeg kjenner hver dag at det skjer ting i kroppen min. Det strammer og stikker i underlivet + at brøstene er skikkelig ømme. I tillegg er jeg altfor grinete i forhold til dattra..Jeg eier ikke tålmodighet! (og angrer hele tiden på ting som jeg spytter ur meg...Uff! og Uff!) Men det går vel seg til etterhvert. Jeg må bare lære meg å holde kjeft (!) og løpe vekk fra situasjonen, eller noe i den duren... Ellers kommer hun til å flytte snart, er jeg redd!

 

Ha en fin uke!

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...