Gå til innhold

Gravid?????


Mari 75

Anbefalte innlegg

En uke etter egginnsetting begynte jeg å blø litt, og etter hvert ble blødningene større. Blødde til sammen i 4 dager. Ringte Riksen og de mente at eggene ikke kunne ha festet seg siden jeg begynte å blø så fort.Sluttet derfor med progynova og crinone.

I dag tok jeg blodprøve, og den var positiv, men jeg tror den var litt svak med en HCG på 33. Riksen sa at alt over 25 betyr gravid. Skal tilbake om 2 dager for å se om verdiene har økt, eller om jeg har abortert, så jeg har noen lange dager foran meg. I tillegg måtte jeg starte opp med medisiner igjen.

Har noen av dere opplevd dette???? Er HCG på 33 normalt, eller svakt 2 uker etter innsetting????

Takknemlig om noen kan svare meg eller hvet noe om dette.

 

Takk!!!!!!!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars deg. Skjønner godt at du har tøffe dager.

Da jeg tok blodprøve på dag 14 var min HCG på 48, på Riksen sa de at jeg var gravid, men at det var noe større sjans for at det kunne gå galt. To dager etterpå mistet jeg også. Sykepleieren sa noe om hvilke prosent for at det ville gå bra, men jeg husker ikke tallene.

Men dette kan gå så fint som bare det.

Ønsker deg lykke til, å håper at spiren din klorer seg fast.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende.

 

Du er jo gravid!!

Jeg kan ikke noe om disse HCG-verdiene, men for å sitere deg så sa riksen at over 25 er gravid.Kanskje lavt, men det kan jo gå bra. Ber for deg om du skal lykkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved mitt første AIH-forsøk hadde jeg 2 dager med blødninger, men testet like vel positivt på blodprøve (hcg på 26 og så på 34). Ei uke etter blødningen var hcg nede på 2, så blødningen min var en veeeeeeeeldig tidlig SA (eller kjemisk graviditet som Riksen velger å kalle det).

 

Håper det går bedre for deg enn for meg:-)

 

Klem & lykke til fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HCg på 33 er nok noe lavt, men tror det er stigningen som betyr noe.. De sier at hcg skal doble seg i verdi annenhver dag for å bekrefte graviditet..

 

Vi hadde 308 på dag 15, 380 på dag 22 og 247 på dag 26 ( i dag)

Følte noe gikk galt i forrige uke og venter nå på mensen... siden hcg var synkende.

Krysser fingrene for at din øker til onsdag , slapp av så godt du kan. Vil de ikke være der er der fordi de ikke var klare for det.... Lykke til Mari A!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle svar og oppmuntring. Som sagt er jeg jo gravid enn så lenge. Forrige gang hadde jeg HCG på 45, og da var fosteret dødt da jeg kom til 1. ultralyd. Håper bare ikke dette gjentar seg, for nå er jo HCG verdien enda lavere. I så fall er det tross alt bedre at det går galt nå enn om en mnd.

 

Ja, ja, det er jo bare å vente å se.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at legene ba deg slutte med medisinene. På St.Olav får du ikke slutte med dem før blodprøven er registrert. Ikke bra å slutte med dem hvis du er gravid....

Håper likevel det har gått bra med deg og at du er gravid med normale verdier:o)

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...