Gå til innhold

Andre med "gravidmage" etter 6 mnd?


venter x3

Anbefalte innlegg

Jeg ser ut som jeg er noen mnd på vei altså. Enda jeg trener ihvertfall 3 ganger i uka, og passer meg i matveien.. Fatter ikke hva det kan være. Den står ut nedenfor brystene, er fast og hard.. Litt flesk og hud nederst etter svangerskapet da men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

å jada! :o(((

 

er nå 5,2mnd siden snuppa kom...

trener 3x i uka, samt samt at jeg prøver å ikke spise godis i uka..

usj og usj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er flere!! Gikk ned alle kiloene etter svangerskapet i løpet av 2 uker jeg, og nå er jeg sikker på at jeg har gått opp alt igjen! Hørte på disse som sier at man raser ned i vekt når man ammer - jommen sa jeg smør... Klarer bare ikke å holde meg unna sjokolade og alt annet som er godt heller, utrolig søtbehov! Så nå setter jeg min lit til de som sier at det også er noen som raser ned i vekt når man slutter å amme - håpe, håpe.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er den magen der?? Har til og med tatt graviditetstest.. Hadde det bare vært flesk og hud nederst da.. Men den står vikrlig ut altså! Om morgenen er det ikke så ille.. Men nå... Huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jadda!

 

Trøstar meg med at puppene stikker lenger ut enn magen. Men det varar vel berre til eg sluttar å amme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, du har vel et poeng der...

Best å sette seg i hardtrening så jeg er klar til sommeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... det triste er t ein liksom ikkje kan slanke seg mens ein ammar. Så korleis i all verda skal eg kunne bli kvitt gravidmagen min til puppene krympar? Nei, eg ser for meg at dette blir ein sommar uten bikini gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får heller trøste oss med at det været som er her, er det ikke så mange dager bikinien kan brukes...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er i alle fall ein MAGER trøst (HAHA - kor tar eg det frå??)!!

 

På tide å legge seg ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tulla er 5 1/2 mnd. Skulle sitte i senga å ta på meg sokkene her en dag så kjenner jeg bare puppene tar i magen når jeg bøyer meg fram.....gud bedre som ting henger og dingler. Og magen ja. Et kapittel for seg selv. Ser ut som om jeg har skjørt. henger ned litt sånn framover. Før kunne jeg i allefall se kjønnshårene mine, men nå?? Ikke at DET er noe savn akkurat, men dere skjønner vel etter hva jeg leser av de andre innleggene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det verste er at det ikke hjelper med hardtrening, jeg har jo trent mye siden nyttår.. Irriterende.. Er det en pris vi må betale? Må vi bare innfinne oss med det? Eller vil vi gå mer inn etterhvert? Jeg har fått på meg de gamle buksene nå (etter ca 5 mnd), men magen henger ut over buksekanten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja detta var kjent! og det er fryktelig frustrerende! føler aldri jeg vil bli som før...sukk... sliter også fortsatt med ca 6 kilo... hun er 7.5 mnd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter første graviditet trente jeg inn magen etter keisersnitt til str 38, var vanligvis str 40. Tren planke på de rette magemusklene og planke på siden. Tror øvelsene finnes på iform.nu. Selv begynte jeg å trene i slynge i går, www.terapimaster.no og er støl i heeele magen i dag, som jeg aldri har vært før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...