Gå til innhold

Den lille spira orket ikke mer............


Spira

Anbefalte innlegg

Lørdag kveld ble jeg plutselig veldig uvel, og fikk kramper i magen. og veldig vondt i korsryggen. Kjente et press i livmoren, og blødningen satte igang. Var 5+2 med den lille spira, men jeg hadde jo fryktet at det var denne veien det ville gå siden hcg verdiene var så lave i oppstarten. Allikevel har en jo et aldri så lite håp, verdiene økte jo i riktig tempo så vi klamret jo oss til at det muligens kunne gå. Blødningene stoppet opp i dag (og har heller ikke vært så kraftige), og legen sa det ikke var sikkert det var over. Tok blodprøve, og den bekreftet desverre at det var over, snufs....

 

Håper blødningen setter igang igjen nå når jeg slutter med Progynova og Crinone, og at kroppen rydder opp av seg selv. Vil helst slippen en utskrapning.

Dette var mitt 4 forsøk med eggdonor, men heldigvis har jeg 7 egg på frys fortsatt så løpet er ikke nødvendigvis kjørt. Satser på nytt fryseforsøk i mai. Jeg har ikke tenkt å gi meg, en dag må det jo være min tur?!!!!!

 

Akkurat nå skal jeg bare "ta litt tak i livet" igjen, og prøve å nyte påsken. Føler jeg har levd i ett vakum siden slutten av januar til nå, med to forsøk på rappen. Nå skal jeg tenke på helt andre ting en stund, få av meg de ekstra kiloene dette har prakket på meg, og endelig være litt mer sosial igjen. Ikke så lett med det sosiale når nesten ingen skal vite noe om prosessen en går igjennom.

Ser frem til noen påskedager på fjellet, med skiturer,rødvin og kos med min kjære.

 

Ønsker alle dere andre lykke til, er ikke sikkert jeg kommer til å være så mye her nå. Ikke for det kjenner jeg meg selv for rett, greier jeg vel ikke helt å holde meg unna...=0)

På gjensyn alle dere fantastiske jenter her inne, håper selvfølgelig at dere ikke fortsatt er her når jeg skal igang igjen men at dere da går med en liten spire i magen!!!

 

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var triste nyheter Spira...

 

Det er håp i hengende snøre og det hadde jo du nok av. Virker som om du har kommet langt i prosessen for å komme videre.

 

Kos deg med mannen i påsken og ta godt vare på deg selv.....

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var trist ja.

 

Men dere må i allefall ikke gi opp, det BLIR deres sjanse. Det er jeg sikker på!!

 

 

håper du får en fin påske med masse kos!

 

stor klem fra en nybegynner her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist å høre, blir så lei meg når det er noen det ikke går bra for. Vil bare gi deg en stor trøste-klem, og si lykke til videre. Det er bra for deg at du evner å se fremover, at der er lys i enden av tunellen.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så trist...... Kos dere i påska, og nyt hverandre, så blir dere kampklare igjen!

 

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre...

Ønsker deg lykke til videre, det ordner seg til slutt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå spira, så utrolig leit!!! Dette var trist......

Likevel, godt å høre at optimisten i deg finnes:o) Det er viktig at vi ikke gir opp, og som du sier, du har 7 egg på frys! Mange mange muligheter!!

Mine blødninger kom 4 dager etter endt bruk av Progynova/ Progestan. Det er visst vanlig at medisinene utsetter blødningene.

 

Nå må du få sørge ferdig vennen. Det er godt at det går mot lysere tider (i dobbelt forstand!!)påske, vår og etter hvert sommer!

 

Jeg skal inn til nytt fryseforsøk i uke 24 sannsynligvis. Dvs begynner på medisiner i slutten på mai.

Vi "snakkes" nok mer inn på siden her:o)

Tenker på deg!

 

God klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - nei - nei..... Så forferdelig trist å lese at mirakelet er over for denne gang, men so du skriver: En dag er det din tur - og den dagen kommer snart:-)

 

Stor trøste-klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Spira,

 

Trist at det skulle gå sånn med den lille spiren din. Håpet sånn på at det skulle gå bra for deg nå. Bra at du fortsatt har 7 egg igjen. Det er nok noen gullegg blant dem skal du se. Jeg skal ikke igang igjen før i mai/juni, så jeg er nok her og heier deg frem til målet når du kommer tilbake. Ta deg en velfortjent påske du, og kos deg med din kjære.

 

"Snakkes" i mai (om ikke før c",) )!

 

 

Klem fra

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Spira!

Så utrolig trist å lese at det gikk sånn denne gangen..hadde håpet så inderlig at det skulle være din tur nå:-(

Det positive opp i all elendighet akkurat nå, er jo at du fortsatt har 7 gull egg igjen, så du må ikke gi opp, Spira.

Ønsker deg en god påske, og kommer fortsatt til å følge spent med på deg i mai:-)

 

Stoor trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle trøstende ord til dere fantastiske kjære prøverørsvenninner!

Dere er gode å ha, det er helt sikkert! Varmer langt inn i hjerterota, at så mange her inne bryr seg!

Jeg er ved forholdsvis godt mot, og har ikke tenkt å gi meg. Må bare vente til kroppen er i lage igjen, venter på at blødningen skal starte igjen for den varte jo bare i to dager og "alt" har jo ikke kommet ut.

Håper det blir fyseforsøk i mai/juni, og da ser jeg at jeg sannsynligvis kommer til å følge noen av dere kjente kjære og det blir jo koselig!

Har lest et sted at det er flest velykkede prøvrørsforsøk mellom mai og september, de trodde det har noe med varme og lysforhold å gjøre. Det lover jo godt for oss som skal igang igjen da!! Termin sånn utpå senvinteren er jo heller ikke å forakte, så vi satser på at det sitter neste gang!

Ha en riktig god påske (kommer nok til å stikke innom før påske tenker jeg, men sender en hilsen bare sånn for sikkerhets skyld)! =0)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...