Gå til innhold

samtale nr 3 gir samtale nr. 4...... (Oppdatering)


yasmina

Anbefalte innlegg

Her kommer oppdateringen....

 

Etter å ha dratt lillegutt ut av senga klokken 0600 om morgen, kommet oss på båten til Tromsø ( 3 timer), slått i hjel litt tid der kom jeg endelig inn.

Traff en lege der som sa" jaså,ja du vil ha KS,du ! " Så kom en lang lekse om hvordan det ikke var opp til han å bestemme dette. Dette var opp til overlegen ved mitt sykehus.

Mao samme mannen som jeg hadde samtale nr.2 med.

Må nå tilbake til han for samtale nr. 4.

 

For dette var jeg og lillegutt på reise i 12 timer, dro hjemmefra rett før 0700 og var tilbake ca kl 19. Kjempe kjekt for en sliten gravid og en ett åring.......

 

Så nå er det bare å sette seg ned å vente på neste innkallelse.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det mulig å behandle deg slik??? Skal selv snakke med en overlege i Tromsø førstkommende fredag. Når har du termin? Jeg har om ca 7 uker og skal "bare" på min andre samtale nå på frdag. Uff....Det tar virkelig på å gå å grue seg til disse samtalene...

 

Ønsker deg masse lykke til på samtale nr 4!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff a meg altså!

Håper du når fram til han nr to legen som nå blir nr fire da! Har aldri hørt om at det kun er overleger som kan avgjøre om man skal få ks eller ikke. Var en helt alminnelig gynekolog som ga det til meg.. men som på alt annet her i verden så er det sikkert forskjellig fra sykehus til sykehus.. Dumt altså!

 

Lykke til på neste samtale! Heier på deg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...