Gå til innhold

4 dager på overtid-noen andre?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

nå er jeg 4 dager på overtid.....noen andre i samme situasjon?og hvilke tanker har dere og hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er to dager på overtid...og ganske lei..Går å venter på tegn på at noe er i gang hele tiden :-)

magen er så stooor..40 på siste måling..

klarer ikke snu meg i senga....sover veldig veldig lite...uff...skikkelig sliten og lei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg er og 4 dager på overtid nå (idag 4 ap.)... har gått siden i går morges med 1 min rier, som kommer hvert 10-15 min....hele dagen, og i natt...så nå er det på an igjen idag...veeeldig kjedelig....huff.og mye aktivitet i magen, akkurat som hun prøver å komme seg ut..hehe. dette går sakte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette kjenner jeg igjen på.. Er 4 dager på overtid. Hadde termindato 26. mars først (dette var også menstermin) så jeg føler jeg alt er 10 dager på overtid. Fryktelig kjedelig. Står opp med mann og barn, spiser frokost, legger meg igjen,- funderer på om jeg skal stå opp igjen etter en stund....

 

Har gjort det meste av viktige forberedelser, så jeg ser litt på TV, rydder og vasker tøy, prøver å lese litt, gidder ikke bake kaker og slikt som mange gjør, men lurer på om jeg kanskje må begynne med det også,- for snart beveger ikke klokka seg lengre....

 

Hva med dere,- noen gode tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin på fredag men det føles som jeg er på overtid da jeg liksom hadde regnet med at det skulle komme før termin. Fødte 1 uke før sist gang så jeg var mentalt innstillt på det. Dumme meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...