Gå til innhold

Jane Slalom


påsan

Anbefalte innlegg

Hvor får man kjøpt disse vognene? Noen som kjenner noe til dem? Har vurdert Quinny comfort og teutonia spirit s3 og TFK joggster twister, men ingen av disse oppfyller 100 % kravene. Stønn. Ønsker: trehjuling med svingbart hjul, fotbrett, gjerne mulighet for vendbar sitteretning, god plass, god kalesje ++ alt det andre som er vanlig. Mange trehjulinger mangler fotbrett. Har en trille uten fotbrett, og den er ikke noe god å sove i for datteren min på snart 3 år.

Altså: Jane slalom, er det en god vogn? Hvor får man denne? FØlger det med softbag ( har en gutt på 4,5 mnd) , annet tilbehør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har Jane Slalom, og den oppfyller alle kravene dine, unntatt vendbar sitteretning. Den er veldig lett å legge sammen, tar ikke stor plass sammenlagt, veier kun 8 kg med sportsdelen, og er en drøm å trille. Barnet har god plass og sitter godt i den, selv om jeg synes ryggen kunne stått enda litt brattere i sittestilling. Vi er veldig fornøyd med vogna, men har savnet vendbar sitteretning.

 

Den kan kjøpes på Barneverden. Det følger ikke med softbag, det finnes en hardbag til som du også kan bruke som bilsikring de første mnd. Vi kjøpte en vanlig softbag og brukte den i sportsdelen, og det fungerte veldig bra. Her er websiden: www.jane.es

 

Har du forresten vurdert Bebe Confort High Trek? www.bebeconfort.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...