Gå til innhold

1 mnd gammel baby som sover hele natta.unormalt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

syns alle snakker om amming på natta,mi sover fra 24.00 til 06.00eller0.700.blir det for lite mat da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge det er babyen som styrer det sjølv er det greit, så sant han/ho ikkje er undervektig eller for tidleg fødd.

 

Guten vår hadde ein periode frå ca 2 til 6 veker der han sov 5 - 7t i strekk kvar natt, uheldigvis gjekk det over... Og så var vi tilbake på pupp kvar 3. time heile døgnet. Og held på enno (6 1/2 mnd)...

 

Nyt det du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj... Vet ikke om det blir for lite mat, måtte bare si at det hørtes veldig deilig ut.

 

Jeg må opp ca. annenhver time for å mate min. Begynner å bli utrolig utslitt av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NYT DET!!!

kunne gitt mye for en full nattesøvn;) Så lenge den lille er fornøyd og spiser bra osv, er det bare å sove godt. kan hende du serverer fløte, slik at den lille blir ekstra god og mett på dagen. da sover de gjerne bedre har jeg hørt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa mi har sovet rundt fra hun var 3 uker. Hun er 9 uker nå og det er deilig med sammenhengende søvn! Hun er blid og fornøyd og tar tydeligvis nok mat i løpet av dagen. Får kun mm.

 

Bare nyt gode netter, de våkner hvis de er sultne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min var også ganske flink til å sove natten gjennom på den tiden. Men det har snudd seg mange ganger siden. Må liksom bare advare om at min erfaring er at hver gang vi tror han har lagt seg til en god vane, så har den en tendens til å endre seg totalt.

 

Til hovedinnlegger vil jeg bare si at har babyen det bra og legger på seg, så nyt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo bare snakk om 6 timer, så det gjør jo ingenting.. Trodde det var snakk om 9 timer da jeg så overskrifta.. hehe..

 

Snuppa mi har sovet 5-6 timer i strekk fra hun var 3-4 uker. Dessverre legger jeg meg ikke like tidlig som henne, så jeg får bare sovet 2-3 timer før hun skal ha første natt-måltid. Man skal jo kunne forvente 6 timers sammenhengende søvn fra 6 uker i følge bøkene så dette er nok ihvertfall ingenting å bekymre seg om!

 

Sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg ikke.. At det er unormalt. Prinsessen vår har sovet fra 23-07 fra hun var 4-5 uker og fra hun var 8-9 uker har hun sovet fra 21-06.. Nå er hun 3mnd ganske nøyaktig og hun sover fra 19-07... Mitt problem er at jeg ikke har så mye melk lengre siden hun ikke spiser på så mange timer...Pumper meg som gal etter at hun har lagt seg..Men er jo ikke helt det samme..:/

Nyt de timene du får du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min er mamma til 3 jenter.

Alle 3 sov over hele natta fra dag en..........

 

Noen som har det! =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla vår sov hele natten gjennom fra hun var 1 måned og 2 dager gammel. Fikk ikke mat på natten. Så lenge barnet styrer døgnrytmen selv, og ikke raser ned i vekt, så skal du være glad du har en så snill baby som lar dere sove mange timer ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...