Gå til innhold

Nutrilett???


♡ TH-87@hotmail.com♡

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei. jg prøvde, men det smakte hoppetau og døden, så jeg klarte det rett og slett ikke................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. etter å prøvd pulveret, og gitt opp det, gav jeg baren en sjangse. de er nesten like jævelige.. dessverre. nå sloier jeg igjen da, med å være overvektig... argh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få min pakke, hvis du vil,hehe ;o) Den smaker død og fordervelse! Drakk med sugerør, mens jeg brakk meg..urgh!!!

Kjøpte pga det var billig (35 kr for 12 måltid), men blæææææhhhhhhh!!!!!!

Så jeg gikk over til Herbalifepulver istedet. Mye dyrere (380,- for en boks), men myyyyyyyye bedre, som milkshake! Da er det moro ( nesten) å slanke seg!

Jeg bruker tropisk smak, og cappuchino. Namnam.

Begynte for en knapp uke siden, har gått ned 2 kg, mye mer enn ingenting :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS samme hvilket pulver du bruker.... pass på å holde deg rundt 1100- 1300 kcal pr dag, minimum!!! Ellers ødelegger du forbrenningen din, og du mister ikke fett men muskler og væske.

Lønner seg ikke i lengden å kun bruke pulver.I tillegg mister du energi og blir slapp.

Jeg har 3 pulvermåltid pr dag ( ca 650 kcal) , middag( liten porsjon ,400 kcal) og et mellomåltid (ca 200 kcal) = 1250 kcal pr dag = varig vekttap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herbalife-shakene smaker godt og fungerer faktisk :) Jeg og mange venninner har fått supre resultater. Mine favorittprodukt er shaken med sjokolade smak og proteinbar med sitron-og sjokolade smak.

 

Vi kjøper varer på denne nettbutikken: http://horntvedt.nettbutikk.org/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får du kjøpt herbalife pulveret? Blir du sulten mellom måltidene? Eller er det du som har skrevet under også at du bruker pulevr + mat?Kan jeg bruke det når jeg ammer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, blir ikke sulten mellom måltidene. Jeg erstatter to måltider med Herbalife sine shaker og spiser en vanlig middag. som mellommåltid spiser jeg frukt og grønt. Jeg er veldig fornøyd. vet ikke om du kan bruke det når du ammer, men det kan du spør om på den nettbutikken. http://horntvedt.nettbutikk.org/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som liker nutrilett! synnes det smaker godt jeg. blander halve med vann og skummetmelk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare smakt den med sjokoladesmak og den er helt grei syns nå jeg, Måtte drikke det pga jeg ikke fikk i meg mat om morgenen.

Men jeg blir utrolig fort sulten igjen, kanskje etter 2timer. Er det bedre å blande med melk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...