Gå til innhold

Juni: Hei! Hvordan er formen deres?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei hei alle sammen...Lurer på hvordan formen deres er? Jeg er i uke 29 og føler meg veldig bra, men merker jo at magen vokser og dagene er lengre på jobb. Og at jeg blir mer sliten. Men det er jo naturlig. Når regner dere med at dere ikke orker å jobbe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hey!

Jeg er 28 uker og tre dager.

Hadde nå forventet å være i dårlig form, men deltok på min første aerobik time i dag.

Når blir man egentlig formen værre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er fin den, og regner med og håper på at jeg får jobbet frem til permisjon tre uker før fødsel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei!

 

Formen er kjempefin! Har det helt topp!!!!!

 

Blir litt stiv i skinka hvis jeg er altfor mye i ro - men det hjelper med en liten gåtur! Har ikke bekkenløsning, ikke noe andre store plager. Må tisse 2-3 ganger i løpet av natten, og blir stappmett av ingenting (liten plass?) Kan være ubehagelig å sove, og det å ta på sko er ganske utfordrende.. :-) hihi!

 

Uff, det var mye klaging! Mente det ikke sånn. Magen er enorm, men har bare gått opp 5 kg. Livet er herlig - om 10 uker blir jeg mamma for 1. gang!

 

Hurra!

 

 

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ti-tusen ulike vondter overalt jeg, men jeg er blid da. så flott at dere er i god form!

 

ha ne fin dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29+6 er jeg nå og formen er da ganske bra. (etter noen måneder med veldig dårlig form..)

kondisen er det heller dårlig med desverre hihi puster og peser og sleper meg opp trappa he he

Sko og sokker er en utfordring ja- det ser nok ganske latterlig ut når jeg strever som verst! Trøtt og sliten er jeg også men det hører jo med.

Regner med at jeg jobber fram til permisjonen men det vet man jo aldri..

 

Fått litt vann i kroppen og krangler litt med bekkenet men ikke noen alvorlige plager synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 29. Formen er veldig bra. Går turer ca tre ganger pr dag med hund og hest. Har litt bekkenløsning og "isjas"-nerven min ligger i klem.....er derfor veldig vondt å ligge, sitte og bøye seg. Trives best i gåendetilstand...hihi. Ble 50% sykmeldt pga nerven i klem, og jeg jobber i barnehage....så det var veldig slitsomt.

 

Husk på en ting: Det er ikke så ofte vi kvinner er gravide, og føler du deg sliten av jobb eller andre ting, så ikke nøl med å trappe ned litt. Det er tross alt for din egen og barnets del...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er egentlig kjempefin:) litt sliten om jeg jobber mye, og merker da hvis jeg går mye at jeg får litt vondt i rygg/rumpe!

Jeg skal jobbe frem til 1 mai, har ikke jobb etter det, men synes det er like greit, for hadde nok ikke orka å jobbe lenger...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

I uke 30 nå og "bare" 68 dager igjen :) Skal jobbe til 19.mai når permisjonen starter og håper jeg slipper å bli sykemeldt før den tid. Formen er bra, men jeg merker jo godt at kroppen har blitt nesten 10 kg tyngre. Er redd for at ventetiden ska bli lenger om jeg blir gående hjemme i mange uker før fødselen, de 3 "obligatoriske" holder for min del.

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...