Gå til innhold

FANTASTISK!!!!! :))


Ine Amalie's mamma

Anbefalte innlegg

Den linken under her er noe av det morsomste! :D (den med nattkjolen vøttø...)

 

Nesten så jeg vil bli bestis med dere alle så vi kan ha det drit gøy for resten av livet! åååååå! love you!

 

Godt å se at det finnes mennesker med fantastisk humor!!! (utenom meg da selvsagt...)

 

GENIALT FOLKENS! *tommelen i været for you all* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det var festlig lesning ja :o)

 

Nesten så eg ikkje tør å svare folk som vil ha råd lenger, tenker berre på alt som stod i den tråden... Hadde høgtlesing for mannen min, vi holdt på å knekke saman!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Iknow! vi lo så vi skratta, og jeg tør mest heller ikke svare mer... :\ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er jo at jeg faktisk sitter og tenker på tullesvar når folk spør om ting, hehe...men skriver de heldigvis ikke da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg føler jo alle innlegg er bare shit og vas her nu. hehe. setter seg godt slik god underholdning! :)

 

så lenger nede at det var fler som hadde likt den tråden ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å kunne le litt da, og ikke ta alt av babyting så himla seriøst :D Viktig å senke skuldre og ambisjonsnivå litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...helst skulle jo alle barn vært fullammet, ikledd hel-økologisk bomull og ull, brukt tøybleier for miljøets skyld og aldri fått i seg noe e-stoffer. I tillegg skulle huset til enhver tid vært shinet, med plettfrie vinduer og kjøkkenbenker, alle klær nyvaskede, strøkne og brettet, og fruen selv nydusjet, velstelt og uthvilt, med middagen klar til gubben kom hjem fra jobb!

 

Men sånn er ikke MIN virkelighet ihvertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror faktisk aldri jeg har vært så stikk i strid med noe som det du skrev der..... mitt barn endte ikke opp fullammet, har aldri hatt på seg noe som helst økologisk, bruker kun hel-plastikk-bleier og hun spiser masse så rart...alt på gulvet sånn helt enkelt.. I tillegg har huset mitt aldri vært så skittent som nå, vinduene kan jeg ikke se ut av, kjøkken benken er seig, alt skittentøy ligger slengt alle veier, ergo langt ifra strøken eller brettet. Jeg er så og si aldri nydusjet eller velstelt, iallefall ALDRI uthvilt! Og mann har jeg ikke..... ( hihi joda...) men han har ikke jobb og jeg kan ikke lage middag! this is my life folks!!!!

 

sånn ca.... ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lo høyt med tårer da jeg leste og klarte ikke å stoppe. Genial tråd som bare tok helt av! Morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...