Gå til innhold

Trenger deres støtte


Mamma til Robin og Elias

Anbefalte innlegg

 

Dette inlegget skriver jeg for att jeg i dag läste om en artikel på vg nett i dag om lille Tille som snart skall dø.

Der finnes også en länk til Mammas Therese dagbok der man kan følga lille tilles tilvarelse fra dag til dag.

Dette kan man läsa genom att gå til vg nett eller logga seg drekte in til siden der hennes dagbok ligger.

Http//www familjeliv.se/krypin/therese6699/dagbok.php

 

Lille Tille lider av en sykdom som heter Epidermolysis Bollosa (Eb)

Dissa barna lever som regel mellom 6-8 mån.

 

som mor til to nydlige gutter så kunnde dette inget annet än att berøra meg!

Før det var så sterk og gripande läsning.

Siden følte jeg også att jeg ville gi en slant til forskning på Eb (føler at det er det minsta og det mest riktiga at gjøra)

Så jeg tenkte kanske og se om man kunnde få igang kronerulling her på barnimagen.com

Pengerna som evt kommer in vil gå til forskning av sykdommen ,men er det noen som evt har andra ider og inspill så er det bara att maila meg.

Damer er noen som skulle kunna tenkt seg og gi en krona eller to ,"mange bekker små" er det et orddak" som heter.

Dette er seriøst ment fra min sida ,så dere som ikke tenker vara seriøsa så spar deres mail.

 

Vis du vil vara med eller har andra inspill så kan dere maila meg [email protected].

Mail med fult navn og adress og evt hvor

vhor mye dere vil gi.

Da vil jeg svara tilbake der jeg oppgir konto dit pengerne skall gå og jeg lovar full redogjørning til alla som er med og gir.

 

 

 

Husk på at vi som har friska og barn vi er heldige!

Hilsen

Maria

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...