Gå til innhold

Har alla seriøsa dagmammor referenser?


Orris*gutt nr 2 i April

Anbefalte innlegg

Letar just nu med ljus och lykta efter en dagmamma i Rælingen. Eftersom det er førsteman och detta er nytt før mig så undrar jag om man kan begära referenser när man har första samtalet med en möjligen blivande dagmamma???

 

Eller hur tar man reda på om detta er en seriös person om man inte er så gott kännt i trakten?

 

Tips på vad jag ska tänka nu när jag ska skaffa dagmamma till min son?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart du skal be om referanser. Vår dagmamma i oslo har referansebrev og telfonnr. man kan ringe til de som har hatt barn hos henne. Vi er nå referanse for henne.........

Det er vanskelig med dagmamma når en ikke er kjent, vi hadde ett dårlig forsøk først. Tror det er viktig å ta ut barnet om man merker at det ikke går bra, vi prøvde nok litt for lenge før vi skjønte at det ikke funket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ikke alle dagmammaer har det... Jeg har selv vært dagmamma og det var første gangen for meg derfor hadde jeg ingen referanser. Noe som jeg synes kan være lurt er å komme innom uanmeldt midt på dagen noen ganger for å se hva som skjer... Og man merker fort om ungen trives eller ikke. Skal selv ha min datter hos dagmamma nå, og det har iallefall jeg tenkt til å gjøre:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...