Gå til innhold

Hvor lønner det seg å kjøpe gulpekluter?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sparkjøp! De har noe fint de kalles flanell bleier som er suverene som gulpekluter. 6 stk for (jeg tror det var) 69 kr. Håndklær har de mange steder. Kid har godt utvalg og det samme gjelder sparkjøp.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som gulpekluter kommer jeg til å bruke flanell-bleiene de har på Sparkjøp,de er myke og gode. Hører mange bruker slike gas-kluter,men personlig syns jeg flanell-bleiene er mykere,og vil derfor heller bruke de. Slike gas-kluter får en kjøpt på de fleste baby-butikker tror jeg. Tykke,myke håndkler er gode til små bebier,jeg kjøpte på princess til nr 1(litt dyre,men verdt det :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Obs, koster de 5 kr stk. Sånne små hvite med farget kant rundt...eller det var kanskje ikke gulpekluter men vaskekluter ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte noen billige på spar kjøp..... etter vasken så var de kjempe myke og gode.....

Kjøpte da å billig hette håndkle ellers har jeg kjøpt sånne smøå håndklær på hansen og dysvik til 9kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har både gas og flanell-kluter. Flanell klutene bruker jeg å legge på underlaget til lillegutt, under hodet, mens gasklutene tørker jeg opp gulp med. Jeg synes ikke flanellklutene trekker til seg like mye veske som gasklutene.

Jeg kjøpte flanellsengesett til 50 kr som jeg klippet opp og sydde om til gulpekluter. Fikk sinnsykt mange kluter:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjøpt noen på cubus og noen på bogerud... de på cubus er mykest...tror det er 6 i pakken til 49 kr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...