Gå til innhold

Oktober: Hvor vanlig er det...


Harald Ripultfør

Anbefalte innlegg

.. Å høre fosterlydene når du er på kontroll hos legen etter 12 uke?

 

Var på min første kontroll i dag, hadde gledet meg LENGE til å høre foster/hjertelydene, men så hørte vi ingenting (er i uke 14).

Skal på Ultralyd i morgen for å skjekke, var glad for å få time der så fort, men syns alikevel det er lenge å vente...

 

Noen flsere som har vært i uke 12 og oppover og ikke hørt fosterlyder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 13 uker i morgen og jeg mener å høre fosterlyd/bevegelser i maven fra uke 11 ca,,,kan jo hende det er en innbilling også da.

Bruker stetoskopp.(Kjøpte det da jeg studerte og fant det i kotet når jeg rydder der måtte jo bare prøve å høre)

Men hører ikke noe hjertelyd da bare fosterlyd og bevegelser hører jeg feil så må magen rumle etter noe godt å spise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk høre fosterlyden i uke 11 med stetoskop. Men legen sa før han begynte, jeg ikke måtte være bekymret om han ikke fant fosterlyden. Det var noen ganger ikke alltid man kunne finne den, men det tydet ikke på at noe var galt forde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk høre hjertelyden hos legen da jeg var 12+3, men han lette lenge før han fant den, og sa også at det ikke hadde vært noe å bekymre seg for om han ikke hadde funnet den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...