Gå til innhold

er redd


JANNE-F

Anbefalte innlegg

de sisre dagene har jeg oftere og oftere falt i tanker om at sambo bare "gikk med på og prøve" forde han vet at jeg har ønsket meg barn lenge og han har bestandig hatt en unnskyldning og sakt at vi skal prøve da og da, men når den tiden har kommet så har det vært noe nytt som har vært i veien. han er ikke særlig engasjert i om jeg har fått mensen "noe som skulle kommet i dag" og ikke har han spurt om når jeg skal teste meg heller. er dette normale tanker og ha eller er det bare jeg som er papanoid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

tror ikke du trenger bekymre deg, gutter er gjerne litt sånn, iallefall i starten,... hvor kenge har dere vært prøvere?

 

Min samboer var også litt "likegyldig" i starten, men nå er han like gira som meg... men han later som ha ikke er så intr. i når jeg skal teste og sånn da... hehe;)

 

tror også det er vanskelig for disse guttene og følge med på syklusen vår...

 

men du kan jo spørre han da, om han virkelig vil ha barn eller om han bare gjør dette for din skyld, da blir du iallefall sikker:)

 

lykke til=)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette er helt vanlig og at dei bler litt mer interesert sener nå tingene begynner å bli litt mer synlig. Slik følte jeg hvertfall at det var med min mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min sambo er like gira som meg på at vi skal bli gravide. Han minner meg på (han trenger ikke akkurat å minne meg på det da) el-tester og sier "ja, nå kan vi ha sex i følge baby-timeplanen"

 

men jeg synes det er litt trist å følge en slik "timeplan" da. Vi gjør alt for å få en liten baby, så da må vi bare følge timeplanen av og til.

 

Håper at din kjære blir mer interessert, men tror ikke du trenger å være redd. Han tenker nok sikkert på det uten at du vet det.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Skjønner hva du mener. Sambo er ikke akkurat i ekstase han heller, men jeg tror de i de hele tatt har litt vanskelig for å se på det slik som vi gjør. Vi går jo og tenker på det nesten døgnet rundt! :) Min sambo mener at jeg bare snakker "baby baby" hele tiden. Vi har snakket om dette en god stund, og han har også alltid hatt en "unnskyldning" som du sier. Men nå var det på tide. :o) Nå bare sitter han og ler av meg for jeg sa jeg skulle på pc´n for å sjekke noe annet, men så VET han at jeg sitter på BIM. ;) Jeg tror dette er ganske normalt jeg. Vi har kanskje håpet på en litt mer engasjert mann, men de blir det nok så fort det er noe på gang. :o)) Lykke til til deg og din kjære! Og håper det er din tur denne gangen. Har dere prøvd lenge forresten?

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for all støtte, det er godt og høre at jeg ikke er helt alene, vi er nettopp bynt, skulle ha mensen i dag, men den er ikke kommet enda håper den ikke kommer heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med oss har det vel vært omvendt, han har hatt lyst på en baby i flere år mens jeg har hele tiden hatt ting som "skal gjøres" først. Nå når vi har blitt prøvere er det allikevel jeg som er mest opptatt av å skulle bli gravid, i hvertall utad.. han spør aldri om noe testing og tror egentlig det er litt sånn mange mannfolk er. han har nok lyst han å men engasjorer seg vel ikke på samme måte som oss jentene. Ta deg en prat med han du så blir du sikkert beroliget:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...