Gå til innhold

Noen som har erfaring med THEODORE BEAN bæresele?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg lurte også på dette for en stund tilbake, men fikk ikke napp.... Vi har også fått denne bæreselen + at vi har lånt en babybjørn.

 

Min erfaring foreløpig er at Theodore bean virker litt vanskelig å manøvrere selv. I tillegg virka den "nyfødtdelen" litt klønete (det er noe en skal putte inni selve selen for at den skal passe nyfødte. Synes bena til gutten min ble litt klemt i den).

 

Babybjørnen har jeg brukt bittelitt og den er mye enklere å manøvrere selv + at gutten min sitter bedre i den. MEN den blir nok kanskje litt fort liten??

 

Vi har igrunn glemt litt ut at vi har sele i det hele tatt :-) Som du ser: jeg har ingen klar formening om hvilken du bør velge, men dette var mine tanker rundt det. Håper det hjelp litt...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Theodore Bean Sporty Carrier bæresele som jeg har fått låne av en kollega. Jeg synes den er helt grei, men strevde litt til å begynne med å få plassert sønnen min i den helt selv. Jeg bruker den ikke så mye da, men funker fint de gangene jeg bruker den. Jeg har ingen erfaring med BabyBjørn. Men hva med å ta deg en tur til en butikk som selger BabyBjørn og sammenlikne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...