Anonym bruker Skrevet 3. april 2006 #1 Skrevet 3. april 2006 Jeg fikk den i gave i går, men lurer på om jeg skal bytte den til Babybjørn?
snartmammatiltre:-) Skrevet 3. april 2006 #3 Skrevet 3. april 2006 Hei! Jeg lurte også på dette for en stund tilbake, men fikk ikke napp.... Vi har også fått denne bæreselen + at vi har lånt en babybjørn. Min erfaring foreløpig er at Theodore bean virker litt vanskelig å manøvrere selv. I tillegg virka den "nyfødtdelen" litt klønete (det er noe en skal putte inni selve selen for at den skal passe nyfødte. Synes bena til gutten min ble litt klemt i den). Babybjørnen har jeg brukt bittelitt og den er mye enklere å manøvrere selv + at gutten min sitter bedre i den. MEN den blir nok kanskje litt fort liten?? Vi har igrunn glemt litt ut at vi har sele i det hele tatt :-) Som du ser: jeg har ingen klar formening om hvilken du bør velge, men dette var mine tanker rundt det. Håper det hjelp litt...
Supermamma...eh...vel.. Skrevet 3. april 2006 #4 Skrevet 3. april 2006 Jeg har en Theodore Bean Sporty Carrier bæresele som jeg har fått låne av en kollega. Jeg synes den er helt grei, men strevde litt til å begynne med å få plassert sønnen min i den helt selv. Jeg bruker den ikke så mye da, men funker fint de gangene jeg bruker den. Jeg har ingen erfaring med BabyBjørn. Men hva med å ta deg en tur til en butikk som selger BabyBjørn og sammenlikne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå