Gå til innhold

Hamar


Krabat.12.07

Anbefalte innlegg

Hei! Har termin i juli. Noen førstegangs fra Hamar som også venter sommerbarn? i 20-åra kanskje?

 

 

termin 1207

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!! :o) Jeg er fra Moelv (ikke så langt fra hamar det), og venter min første 3. juli! Jeg er nettopp fylt 23 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke langt fra Hamar det nei:) Vet du om / skal du på svangerskapskurs i nærheten? jeg ringte sykehuset på elverum, men de hadde ikke dette...:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen planer om å gå svangerskapskurs selv, men veit at de har det på Lillehammer! Ei venninne av meg som har termin snart gikk der, og hun var fornøyd med kurset der. :o) Blir jo et stykke unna Hamar det da, men om du er interessert kan jeg sikkert spørre henne om tlf-nr og slik. De veit det sikkert på sykehuset på Lillehammer også! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!har termin 170706, er fra Løten..ikke så langt unna Hamar det!

Er forresten 23 år!

 

 

Nina 170706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Så bra:) noen som vet om svangerskapskurs rundt i hamar-distriktet et sted?noen av dere som skal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg skal ha barn nr 2 i slutten av juli. Koselig å holde litt kontakt med andre som skal ha barn i samme periode. Jeg er 27, bor på Hamar.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir det jo høstbarn på meg, men jeg er da fra Hamar og er 25 år :-)

Skal på svangerskapskurs på helsestasjonen (på rådhuset), det er der jordmora mi holder til også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken jordmor går du til? Jeg går til Inga-Lill Lygre er det vel hu heter. har ikke hørt noe om kurs, mulig for pga at dette er mitt andre barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker det som det er endel av oss likevel, har ikke hatt inntrykk av det tidligere. Koselig!!! Jeg bor på Hamar vest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Simbamamma: Hvor tidlig bør man melde seg på kurs? Hvor lenge i forkant av fødsel skal du gå? Jeg har terming 12.juli... Vil på kurs:)

 

Noen som vet om det har vært eller kanskje planlegges "treff" i Hamar-området? Ganske ny på sida her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så gøy med flere hamarsinger!:) jeg er fra hamar, bodd der nesten hele livet, flytter tilbake til sommeren. Er fra Storhamar-området jeg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett at noen har hatt "treff" på Alle tiders. Tid og sted osv. stod under BIM-treff, (oransje feltet), tror jeg det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor ikke langt unna.Br-dal. Vil gjerne blir med jeg.Venter et høstbarn vi da:) Foreløpig termin 9 sept.Førstegangs!

...er forresten 22:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...