Gå til innhold

Gravid og solarium, og selvbrunigsspray


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette er kanskje ikke noe spørsmål om tema men....

 

Nå som jeg prøver å bli gravid, har jeg ikke så lyst til å ta solarium. Vet ikke hvor farlig det kan være å ta sol hvis man nettopp har blir gravid. Da jeg enda ikke vet om det mener jeg. Føler heller for å kjøpe meg en selvbruningsspray. Så masse som skal skje fremover, og jeg er ikke akkurat den bruenste.

 

Noen som har noen å anbefale meg? Bor på et lite sted, så om noen vet av et sted på nette jeg kan bestille.

 

Takker så masse for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dior`s er bra, men har ikke prøvd den i spray.. st.tropez er populær blant kjendiser, tror ikke den selges i norge, men kan bestilles på loock-fantastic.com Ellers er min favoritt kjøpt på vita en hvit sprayboks som heter natural tan. Den er lett og fordele, og gir god farge etter bare 1 gang! og den koster bare ca 139 kroner! husk å peele kroppen først, og smør deg med bodylotion før du sprayer i vei. smør godt med krem på knær, albuer tær og andre plasser huden er litt tykkere. pass på overganger, og husk å vask hendene (hvis ikke blir du mye brunere på innsiden) kan være lurt å skrubbe handflatene med en negelbørste eller vaskeklut. få noen til å hjelpe deg å smøre sprayen utover på ryggen, og eventuellt smøre hendene dine etter du har vasket dem.

 

lykke til! ikke noe problem å være brun året rundt, jeg er i alle fall avhengig!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er heller ikke farlig å ta sol om man er gravid. Så det kan du gjøre med god samvittighet :) Med tanke på babyen i allefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvilken de bruker i bigbrother? synes den virker bra jeg, selv om noen av de kanskje bruker vel mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt de bruker turbo tan solspray. Leter etter den på nettet, men finner den ikke. Noen som vet hvor den kan kjøpes? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...