Gå til innhold

Gravid og solarium, og selvbrunigsspray

Anbefalte innlegg

Dette er kanskje ikke noe spørsmål om tema men....

Nå som jeg prøver å bli gravid, har jeg ikke så lyst til å ta solarium. Vet ikke hvor farlig det kan være å ta sol hvis man nettopp har blir gravid. Da jeg enda ikke vet om det mener jeg. Føler heller for å kjøpe meg en selvbruningsspray. Så masse som skal skje fremover, og jeg er ikke akkurat den bruenste.

Noen som har noen å anbefale meg? Bor på et lite sted, så om noen vet av et sted på nette jeg kan bestille.

Takker så masse for svar.

Fortsetter under...

Dior`s er bra, men har ikke prøvd den i spray.. st.tropez er populær blant kjendiser, tror ikke den selges i norge, men kan bestilles på loock-fantastic.com Ellers er min favoritt kjøpt på vita en hvit sprayboks som heter natural tan. Den er lett og fordele, og gir god farge etter bare 1 gang! og den koster bare ca 139 kroner! husk å peele kroppen først, og smør deg med bodylotion før du sprayer i vei. smør godt med krem på knær, albuer tær og andre plasser huden er litt tykkere. pass på overganger, og husk å vask hendene (hvis ikke blir du mye brunere på innsiden) kan være lurt å skrubbe handflatene med en negelbørste eller vaskeklut. få noen til å hjelpe deg å smøre sprayen utover på ryggen, og eventuellt smøre hendene dine etter du har vasket dem.

lykke til! ikke noe problem å være brun året rundt, jeg er i alle fall avhengig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...