Gå til innhold

Tromsøjenta


Benta

Anbefalte innlegg

Hei, det var så kjekt å høre i fra deg!!

 

Ja jeg er en utolmodig sjel, så jeg maste meg til å få bli med en måned før enn planlagt :-) Klok av skade fra i fjor, da var det plutselig ferie og måtte vente helt til i september.

 

Men har nok lurt meg selv litt også, for begynner på spray i morgen og reiser til USA på onsdag.... Skal bli en morsom tur med hormoner, døgnvill og jetlag. Men jeg gleder meg stort, tror det er godt å tenke på andre ting også mens en holder på :-)

 

Fint at du er i gang igjen du også, denne gangen går det vår vei, UNN trenger bedre statistikk!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk, jeg har ikke vært innom her på flere dager. Har vært så opptatt at jeg ikke har tenkt noe særlig på at "nå må jeg inn å lese ALT det alle skriver". Er egentlig ganske fornøyd med det. Men det er jo litt kjedelig at jeg ikke oppdager innlegg til meg før det har gått så lang tid... Sorry!!!

 

Ja, det hadde vært kjipt å måtte vente en ekstra måned eller to pga ferien. Nå er vel du i USA. Buisniss or pleasure? Jeg håper jeg også klarer å fokusere på litt andre ting enn bare IVF denne gangen. Sjansen er stor for at jeg blir tvunget til det. Vi skal nemlig i gang med husbygging snart. Det er fortsatt mange ting som må planlegges i forhold til det... Håper bare det går greit å kombinere IVF og husbygging.

 

Er helt enig i at UNN trenger en oppsving i statistikken og at det er VI som skal stå for den;-)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, en liten hilsen fra Chicago!!

 

Dette er utelukkende "pleasure", en forsinket bryllupsreise kan man si :-) Hadde hverken tid eller penger etter bryllupet i fjor, men tar det igjen til gangs. Reiser videre til Las Vegas i kveld!!! Spayingen gar bra, men redd for a glemme nar det er 4 ganger for dag og tidssonene skifter....

 

Husbygging er en fin syssel og masse aktivitet, du klarer nok fint begge deler!!! Vi har folk som installerer nytt kjokken og bad mens vi er borte, blir vel gjeldsslaver av heile greia slik som vi bruker penger for tida.... Men vi tenkte det var best a komme seg pa langtur na, blir (SKAL BLI!!!!) bleieskift og amming neste sommer :-}

 

Klem fra

Benta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...