Gå til innhold

Pupper igjen...


mensana

Anbefalte innlegg

Jeg er visst "i siget" her jeg sitter og skriver! ;-) Må bare si en ting til... Mitt barns far sier at brystene mine og brystvortene mine har vokst! Allerede! Jeg er jo bare i 6. uke...hvordan skal nå dette ende...?

 

*fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han må jo virkelig bare nyte nå kan du hilse å si!!!!!!!!! Kommer akkurat fra søstern nå og hun ammer på siste værs, der var det nesten bare "fillene" igjen som hun selv også fleipet med :)

 

Større skal de bli!!

He, he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har tildagelig henge pupper, leste at hvis man fikk 1 blyant under brystet og den ble der, så hadde man henge bryst..men hva hvis man får inn 7 blyanter,1 liten brusflaske og 3 viskelær?.... å jeg bruker bare c cup.. hehe...

 

men tilbake til det jeg skulle si.(blir så prate syk når jeg er gravid)

Så har jeg hengebryst, men da det nærmet seg fødselen så var alt den bryst huden bare fyldt opp.

å da jeg begynte å amme så var de sikkerlig stor og harde... å det sprutet ut melk....sikkerlig sexxxyyy... hahha

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe:) Jeg må le av dere:)

 

Jaja vi får bare nyte den tiden her hvor puppene er større og enda tørre:) Etterhvert vil det jo som nordkvinnen sier sprute. Og etter endt amming er det som sagt over, kanskje bare fillene igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha ammet to barn, så kan jeg bekrefte at brystene ikke er heeelt som de var en gang i tiden, nei... Det som er bra med ny graviditet er at plutselig er brystene mine blitt runde og mer fyldige igjen! - og jeg vet at de kommer til å vokse myyye mer... og at det kommer til å lekke melk og alt det der... Men runde bryster da, gitt! :-) Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...