Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 3. april 2006 #1 Skrevet 3. april 2006 deler dere noen utgifter m pappaen, selvom dere får barnebidrag' eller dekker det absolutt alt' lurer litt på hva som er vanlig!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2006 #2 Skrevet 3. april 2006 Har ikke delt noe som helst. Jeg forventer det ikke heller. Regner med at den dagen de evt trenger regulering, kofirmasjon, førerkort etc at vi kan dele på det. Faren har sitt syn på saken som han mer enn en gnag har sagt til barna: "mamma får penger av meg for å kjøpe ting til dere".. Irriterer meg at han legger det frem på den måten der. De bruker det mot meg.. De tror jo det bare er å peke så får de, det har jo pappa sagt... Han betaler alt for lite i bidrag i tillegg, tenkte ta det opp med han en vakker dag snart. Gidder ikke ha en sånn holdning som han har til dette. Det er hans barn også så jeg mener han enten får ha mer samvær eller betale for seg. Har aldri vært ute etter å gjøre livet surt for han bortsett fra den dagen jeg ba han flytte...
winneboo Skrevet 3. april 2006 #3 Skrevet 3. april 2006 Nei deler ingenting, får heller ikke bidrag av han. Men nå får jo jeg stødnader da. Blir andre boller når jeg tjener egne penger. Da syns vi kan spleise på noen ting.
3små-snart4barnsmor Skrevet 3. april 2006 #4 Skrevet 3. april 2006 deler ikke på noe her heller.. får ikke noe fra han. ikke ens farsbidrag...
tutta! Skrevet 5. april 2006 #5 Skrevet 5. april 2006 Jeg får vel komme med en positiv vinkling jeg da:-) Vi deler på store utgifter. Deler på babysvømming, men så går vi jo begge to, samtidig! Kjøpte ny vogn her på deling. Ellers så kjøper han gjerne tøy o.l hvis jeg sier hva han trenger og hvilken størrelse:-) Så jeg regner med at slik vil det fortsette også! Han betaler også barnebidraget sitt punktlig og med glede hver måned:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå