Gå til innhold

Magebilde om noen vil se!! :o)


Amazing

Anbefalte innlegg

Har lagt ut et magebilde, uke 27+1, om noen vil se!! :o) Fikk digitaltkamera på bursdagen min, så det måtte jo testes ut. Hehe!!

 

Bildet ligger under nicket mitt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempe fin mage:-) Jeg har bare en stor mage som ser ut som en diger klump med "fett"..hehe... Fin vugge var det og til bebisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin mage. Med deg er det bare mage jo. Jeg har termin samme dag som deg, og jeg ser ut som en flodhest. Var 57 kg da jeg ble gravid og nå veier jeg 68kg. og er 160 cm. Har en gutt på 21 mnd. Vi hadde en slik vugge som dere skal ha. Men mannen i heimen ønsker ikke å ta den i bruk igjen da den hadde så brede meier på den. Hver natt han var oppe med baby eller lig. snublet han i dem. Så vi får finne en annen løsning denne gang.

Men flott er den og gutten sov så søtt i den.

Lykke til videre i sv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!! :o) Er fornøyd med at den synes ordentlig nå iallefall, synes det tok lang tid før den ordentlige gravid-magen kom! Jeg veide også 58 kg før jeg ble gravid, og veide 66 kg når jeg var hos legen på kontroll for et par uker siden. Men er litt høyere enn deg da julibaby2, 167 cm jeg... Tror man legger på seg det man trenger under svangerskapet jeg! Får heller tenke på kg`ene senere, hvis man ikke går ned igjen etter amming og slik... Prøver å ikke bekymre meg så mye for det nå!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...