Gå til innhold

Dere som er i uke 7(altså 6+)


mom-to-be

Anbefalte innlegg

Hvilke symptomer har dere? Noen som har blitt kvalm allerede i uke 5, 6 eller 7? Eller kommer det alltid senere? Jeg er i uke sju og merker ikke annet enn at det er enkelte ting jeg ikke har lyst på der og da. Ellers er jeg litt svimmel og veldig mye mer sliten enn vanlig, samt at puppene mine er helt på bærtur! Kan det antas at jeg slipper unna kvalmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg er i min 7. uke, termin 23.november ifølge lege, 25. ifølge kalkulator. Jeg er kvalm som bare det, men har heldigvis ikke spydd ennå... men det baller raskt på seg, kvalm, greier ikke spise, mer kvalm, slapp, ork å lage middag blablabla... puppene mine er litt øm, men ikke veldig, ikke noe svimmel, men ganske trøtt.. Drømmer om å slippe spying, men det kommer vel!! :-)

 

Gratulerer med baby'en! Sett for all del pris på dagene uten kvalme og nyt det!!! Håper du slipper unna, det skjer jo ikke med alle!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så smått begynt å bli litt småkvalm nå. Hadde også litt av det forrige uke. (er nå 6+3). Ellers er puppene litt ømme og matysten variabel. Har lyst på noe samtidig som jeg ikke vet hva jeg har lyst på. Lite som smaker egentlig (uten om grilla pølser og medisterkaker...som er sååå "sunt"). Oppblåst på kveldene og litt tung i hodet. =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 25(i følge legen),jeg har hodeverk,kvalm og veldig trett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin i følge kalkulatoren her 23.11

jeg er ganske kvalm,ømme pupper,veldig trøtt,og sulten 2hver time,svimmel til tider og plaget med vondt i hodet.....altså jeg har det ikke veldig godt om dagen......det jeg er mest bekymret over er at jeg må spise annenhver time for ikke å bli kjempe kvalm(men er sulten da også assa)kommer til å se ut som en flodhest jeg...he-he....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann

er 6+2 på vei og er er litt uvel innimellom, litt trøttog ont i puppene .Ellers kjenner jeg ingenting, håper på å slippe skikkelig kvalme. Men tror d kan komme når som helst....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg er 6+0 idag da, men for første gang i dag har jeg begynt å bli litt småkvalm, mulig jeg innbiller meg ting, men det er bare når jeg er sulten. Jeg blir fort svimmel om jeg reiser meg opp, og spesielt om jeg ikke har drukket nok. Men ellers ingen ting, det er jo fortsatt tidlig i svangerskapet da, så alt er vel normalt, symtomer eller ikke.

Jo, også tror jeg at jeg har fått bedre/anderledes luktesans. Og her en dag, smakte ikke brunost, det det pleier å gjøre :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og så er jeg selvfølgelig trøtt, men det har jeg alltid vært, hele livet, og oppblåst i magen, promper mye om kvelden. Huff, stakkars sambo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine symptomer er at jeg er trøtt og har ømme pupper. I forrige svangerskap fikk jeg en kvalme i uke 8 som ikke ga seg før rundt uke 30... Håper inderlig at jeg ikke får dette igjen, så jeg er veldig spent på ukene som kommer. Lever i håpet om at to svangerskap ikke er like....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 6+3 i dag, har heller ikke vært noe kvalm. Har egentlig ikke merket så mye enda, hender seg av og til at jeg får menssmerter, men det er det eneste. Jeg krysser fingrene for at jeg slipper så mange plager!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+5 idag, og har hatt litt kvalme (kommer og går), vondt i korsryggen, ømme pupper, trøtt og dårlig matlyst. Det siste jubler jeg hemningsløst over, assa, he-he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...