Gå til innhold

Noen som IKKE ruller ved 5 1/2 mnd.


L@boline

Anbefalte innlegg

Hver gang det er innlegg om rulling fra rygg til mage og omvendt virker det som alle her inne er langt forran "normalen" Datteren min er 5 1/2 mnd og kan hverken rulle den ene eller andre veien. Hun kommer langt over på siden, men deiser tilbake. Hun er veldig sterk i ryggen og har vært det hele tiden så det er ikke det.

 

Er det andre her som har barn på samme alder som IKKE snur seg ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Gutten min er 5 mnd og 1 uke og han ruller ikke. Ruller kun i senga vår, men det er jo litt enklere der:) Han ligger mye på siden, så vi venter og venter, men han snur seg nok når han er rede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!

 

snuppa er 5,2mnd og ruller enda ikke over på magen!

hun kan ligge kjempe leeenge på siden, men klarer liksom ikke å få med seg den ene armen enda ligger liksom på den..... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poden rullet ikke da han var 5.5 mnd.

Eller det kan hende han rullet innimellom, men det var ikke med vilje. Begynte ikke med bevisst rulling før for 3 uker siden, han blir 9 mnd på fredag.

 

Må legge til at vi har en veldig bedagelig gutt, noe både mannen min og jeg også var ifølge våre foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutten miner 6 1/2 mnd og ruller kun fra mage til rygg - ikke omvendt. han er vel kanskje litt sen, men det kommer nok. jeg stresser ikke noe med det : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutten min er 5,5 mnd, og han ruller ikke.

Verken fra mage eller rygg...

Men han er veldig sterk i ryggen, så det kommer vel når han er klar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...