Gå til innhold

Om sko til de aller minste.


Duracella

Anbefalte innlegg

Hei! Er det noen her som har litt peil på dette? Har sjekket Ecco sine nettsider, de har så mange kjempestilige barnesko! Tenker på å kjøpe sandaler til minsten til sommeren, blir vel da han tar sine første skritt.

De har modeller både med åpen tå og den klassiske typen hvor læret dekker foran tærne. Dårlig forklart, håper dere henger med.

 

Hva er best? Er det bare utseende som skiller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvor mye det betyr med den lappen over tåa. Det har kanskje mest å si hvis ungen både krabber og går. Største mi krabba aldri når hun først hadde begynt å gå.

 

Jeg lot meg friste av de samme Ecco-sandalene og kjøpte et par (uten tå) på lørdag - rosa med limegrønne detaljer - kjempesøte - håper hun begynner å gå snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det er førstegangs sko ville jeg kjøpt skinnsko med lær forann. tenker mest på oppskraping av tåneglene ved eventuell krabbing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er viktig med den første skoen/ sandalen er at sålen ikke er helt falt ettersom de fleste barn er litt plattfot. I tillegg så bør det være en støtte til helen bak i sandalene. Det må mao ikke bare være en rem bak som holder skoen på plass.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert lurt det med lappen over tåa når de både krabber og går. Det hadde jeg ikke tenkt på.

 

For å finne Ecco-sidene, har jeg bare googlet på ecco, så fant jeg de.

 

Tror vi skal avgårde og kjøpe sko nå, jeg. Poden står når han kan støtte seg på noe, og det kunne vært greit å kunne sette ham fra seg av og til ute. Desuten er mamman hans så ivrig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...