Gå til innhold

Den kvalmeste dagen til nå....


mensana

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke vært særlig kvalm til nå, men i det jeg satte meg i bilen i dag tidlig, så bare slo kvalmen over meg.... - og den forsvant søren meg ikke!! Jeg jobber som lærer og det var virkelig pyton å gå rundt i klasserommet, for ikke å snakke seg om all bøyingen opp og ned fra pultene til elevene! Himmel....Det skal bli festlig på jobb framover hvis dette skal fortsette..

 

Jeg må ha magen i ro (dvs sitte i ro) for å holde magen i sjakk, liksom... Ikke har jeg klart å spise noe særlig heller, før nå til middag.. Nå skal jeg rett og slett slappe av på sofaen, hvilket betyr at jeg ikke får trent i dag, men jeg har ikke ork til å trene...

 

Hvordan har dere det...? Har dere like mye energi og futt og fart som dere ellers har...? Trener og står i, eller..?

 

- og hvis dere har gode tips mot kvalme, så mottas de med takk! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber som lærervikar jeg å (5 + 7 klasse), og kjente i første timen i dag at kvalmen nesten tok overhånd. Men det hjalp med en brødskive, så jeg vet ikke om det bare var den evige sult-følelsen som var ekstra sterk da! Uansett, ellers går det kjempegreit.

Hva med stress da, vet noen om mitt lille nurk tar skade av det? Har ei problem-jente i 7 klasse som er virkelig stygg i oppførsel og i kjeften, så det er lett å hisse seg opp...

Tips mot kvalme har jeg bare fra tida jeg jobbet på sjøen... svak grønn te og Ritz-kjeks :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en pakke kjeks på kontoret og de er gode å ty til i friminuttene... men jeg kan ikke knaske kjeks i timene, desverre..

 

Ang. grønn te, så leste jeg ett sted at gravide ikke skal drikke grønn te. Hvorfor husker jeg altså ikke, og ikke skjønner jeg logikken heller, for svart te er jo full av koffein og sånn og det må vel verre mer usunt...?