Gå til innhold

Hvis jeg går ut i permisjon i august.. og tar eksamen i juni.. da har jeg jo ikke permisjon lenger..


BBMogbolla

Anbefalte innlegg

hva gjelder da? blir jeg trekt i fødselsstipendet for eventuelle studiepoeng jeg tar da.. ?? Jeg er jo ikke i permisjon lenger i juni da faktisk...

Dette er ikke lett å forstå seg på..Da kan jo i teorien min mann også gå ut i fem uker fødselspermisjon..

søren ass.. kan tenke meg at lanekassa slår seg vrang på et eller annet uansett....

Og hva mener dere med at man kan ta og studere og ta ut tidskonto for pappan??? er dette mulig? hvor mye kan jeg studere da.. 100 prosent? permisjon eller ikke permisjon? alle får jo forskjellige svar..

snakker om forkskjellsbehandling...

Jeg har lyst på sjokeladekake.. ugg..takk for svar

 

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Fødselsstipendet gis i inntil 42 uker. Hvis du går ut i permisjon ved semesterstart i august, gir lånekassen fødselsstipend frem til midten av mai (omtrent) og da er du jo ferdig med det når du skal ta eksamen i juni. Hvordan de da mener at de kan gjøre om til lån skjønner jeg ikke, for hvis du har eksamensdatoer i juni, så faller jo ikke det innunder stipend-perioden uansett.

Lenke til kommentar

etter det jeg har forstått kan man studere og likevel få permisjonspenger fra lånekassen. De gis uansett. men- lånekassa er ikke lett å forså seg på:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...