Gå til innhold

Fikk innkallelse til UL i mai, 3 uker etter MA..


Mamma&LilleKrølle

Anbefalte innlegg

Trodde det gikk automatisk slikt jeg, at om man mista så fikk sykehuset beskjed om det.

Jeg fikk brev fra sykehuset i helga, om at jeg hadde fått time til UL 18.mai. Og nå er det 3 uker siden jeg hadde en MA. Syntes nesten det ble litt komisk å få det brevet. Fikk nesten litt lyst til å dra når den tid kommer bare for å se om de ser noe spennende der inne... :P

 

 

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Det fikk jeg også. Ringte opp å kjeftet litt mye på dem. Var litt i ubalangse akkurat i den tiden... Kanskje det har med å gjøre at jeg fikk to andre brev fra noen statelige undersøkelser som ville ha med meg siden jeg ventet barn( hvordan de har fått min adresse vet jeg ikke) samt at blodig kort post kort med et dødt foster på og en stemme seddel over abort motstanderenes liste samme uken.

 

etter å ha hatt en SA i 14 uke er dette det siste jeg trengte.... Men nå i ettertid ser jeg det tragi komiske i det hele!!! Men det burde ikke skje!!!!

Lenke til kommentar

Jeg fikk brevet med innkallelse til UL dagen etter min SA jeg...så det var jo ingenting noen kunne gjort med det, men føltes liksom litt som om skjebnen eller hva man nå kaller det satt og lo meg rett opp i trynet.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...