Gå til innhold

Amme BH


Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som har noen tips til hvor man kan få tak i Amme Bhèr i "ukurante" størrelser???

 

Er str 75 G nå, 3 uker til termin, og har hørt at det fort kan vokse litt til når melka kommer..... Har funnet en i den str. jeg er nå, men det var nok mest flaks....

 

Og har ikke sjangs til å gå med noe uten bøyler, trenger den støtten, selv om jeg har hørt at det ikke er det beste for produksjonen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tror enten du må på en spesialforretning som kan bestille det til deg, ellers så finnes det sikert et nettsted ... sorry... helt ufattelig teit å svare når jeg ikke vet. Det eneste jeg vet er at ei jente på folkehøgskolen jeg gikk på måtte få tak i bh'er fra england, så da gjelder det kanksje amme bh'er også ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen, skal sjekke ut det!!

 

Drømmen er å finne en butikk, sånn at det er mulig å prøve først, det er så ymse hvordan str. er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja det frostår jeg... hvor bor du? her i stavanger er det en butikk som helt sikkert kan hjelpe... sørbøe heter den. Også tro jeg det ligger en butikk i den bue rett ved rådhuset i oslo... det er liksom en bue med mange små butikker med nesa rett mot inngansdøra på rådhuset. der er det en eksklusiv butikk, kanksje de kan finne også...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir dessverre litt langt,bor litt nord for Oslo... Så det bør vel være muligheter der, men jeg orker ikke sånne byturer der jeg må leite meg fram nå.. Begynner å bli en smule tung!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i know the feeling... var på ikea i dag for å kjøpe tign til det nye kjøkkenet og en hylle og noen puter og anna drit som det er artig å kjøpe... men det var helt klart dagens utflukt... det var mange som så rart på meg der jeg listet meg rundt omkring for å prøve å unngå de værste kynnerne... men netthandle er da fint... butikkene bestiller jo de også, og det er alltid returrett på tign man har kjøpt på nettet også, det har jeg lært på både forbrukerinspektørene, og på tv2-hjelper deg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ja, nettshopping er suverent nå, kan fortsatt shoppe, selv med mage som en flodhest!!!

 

Bare BHèr jeg synes er vanskelig, fordi det er så mye ulikt i størrelser... Jeg passer dårlig i sånne franske og italienske greier, selv om de heter det samme som her.... store pupper er skikkelig oppskrytt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he... torbjørn (5) så den reklamen for en dokumentar om verdens største pupper, har du sett den?

 

"mamma, kan ikke du kjøpe deg verdens største pupper?, du kan jo bare klippe av de du har, og lime på de nye"

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, han fikk ikke med seg at hun døde til slutt, eller??

 

Men 5 åringer er kule, jeg ler meg skakk av de kommentarene som kommer i den alderen der!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

 

Har hatt samme problem. "Heldigvis" ble jeg også litt større rundt bysten så jeg kunne gå opp til 80 rundt midjen- det er ubehagelig å ha den for stram..... Da var det også hakket enklere. Men, jeg var bare 75 F . En liten periode gikk jeg med for liten BH, men så blir de jo litt redusert etter en stund. ....

 

80 E vet jeg helt sikkert (og F tror jeg) jeg fikk tak i på Babyshop/Lindex. Var også inne i butikken i Vademar Thranesgate, like v St hans haugen, der kunne de bestille opp større str. men det ble ganske dyre BH er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå inn på figleaves.com, også videre på maternity. der klikker du bare på str, så får du opp en del alt. Har brukt denne siden i to år nå, jeg har samme str som deg, og har kun måtte sendt tilbake en, og da var pengene tilbake på konto etter en uke. Helt fantastisk side, her hvor jeg bor er det ikke en bh og oppdrive i min str. 75 G er 34 G der, bare så du vet det.

 

 

lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!!

hvis du bor litt nord for oslo, kan du enten dra på Barnevognhuset Rudo på strømmen, eller babyshop på lørenskog!

Hvis du ikke gidder og reise rundt kan du jo prøve å ta en telefon før du reiser ut, så det ikke blir bomtur!!!

 

Det går sikkert å søke på gule sider og ringe litt ellers istede for å ta en kjemperunde rundt bare for å få beskjed om at de ikke kan hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...