Gå til innhold

skal å velge (samme som på bim)

Anbefalte innlegg

Skrevet

en mann med barn være ensbetydende med å velge å bli behandlet som dritt av småunger? eller å ikke kunne kreve hygiene eller manerer i eget hjem? skal det være ensbetydende med aldri å kunne planlegge en ferietur, fordi en må stille opp i siste liten fordi mora deres har bestilt sydentur? skal det ære ensbetydende med å oppdra egne unger i bråk og rot?

og skal vi ikke ha lov å bli lei, fordi vi hadde et valg? en kunne da ikke vite på forhånd hvordan det skulle bli. andre barn jeg kjenner, trekker i snora, og leker alene av og til, ikke banner de, ikke kjefter de ustoppelig.

nei les heller hva vi klager over, så er det jo ikke normal adferd, er dette normalt for en forelder, er det nok ikke den mest velykkede, med de mest veloppdragne barna. heller kan de ikke være særlig lykkelige unger om de alltid må ha tv på, kjefteng, og aldri leke ute.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var et bra innlegg synes jeg, selv om ikke vi sliter med alle problemer så synes jeg mange her inne avfeier så mye av problemene til stemor med "dette burde du tenkt på før, du har valgt mannen så da må du ta ungene hans også". Klart vi vet det, men grunnen til vi sier dette på et slikt forum er jo for å få innspill av andre i samme situasjon, ikke for å få kjeft. Og midt oppi det hele sitter ofte en far som gremmes over egne barn fra tidligere forhold, som skulle ønske han aldri hatt fått barn med akkurat eksen sin. Det må være en forferdelig følelse!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...