Gjest Skrevet 3. april 2006 #1 Skrevet 3. april 2006 Jenta vår bruker fortsatt newborn-bleiene til Libero, men vi kjøpte en pakke mini fordi vi lurte på om det kanskje var på tide (3 uker gammel). Men de bleiene var jo gigasvære til henne! Newborn begynner kanskje å bli litt liten, men mini sitter jo ikke rundt lårene hennes!
Gjest Skrevet 3. april 2006 #2 Skrevet 3. april 2006 fikk aldri brukt newborn bleiene vi,rett opp i mini:) hehe,måtte bytte til midi da han var 4,5 uke gammel
Gjest Skrevet 3. april 2006 #3 Skrevet 3. april 2006 Vi byttet når småen var rundt en mnd. Midi ble litt stor akkurat rundt lårene, men de vokser så fort at det tar ikke lange tiden før også disse bleiene sitter som et skudd... =)
Gjest Skrevet 3. april 2006 #4 Skrevet 3. april 2006 Jeg mente selvfølgelig at Mini ble litt stor rundt lårene... Etter en mnd med mini så måtte vi opp en str til til midi.
MintCondition Skrevet 3. april 2006 #5 Skrevet 3. april 2006 Vi gikk rett på mini (jenta var 3650 da hun ble født), og skiftet til midi da hun var 2 mnd, rimelig nøyaktig...(libero altså)
WP-TLogPeanut Skrevet 3. april 2006 #6 Skrevet 3. april 2006 Vi måtte gå opp i bleiestr da hun var rundt tre uker,da måtte vi begynne med Mini. Hun blir 6 uker på onsdag,og i dag valgte jeg å kjøpe Midi,så hun vokser fort
2 små orkaner Skrevet 3. april 2006 #7 Skrevet 3. april 2006 brukte newborn de første 5 uker. De første ukene der etter var mini lidt store men han vokste fort inn i dem. Synes det viktigste er at de sitter godt rundt lårene eller blir der mye søl..
Gjest Skrevet 3. april 2006 #8 Skrevet 3. april 2006 Ja, var der jeg syns de ble litt løse... Ser for meg masse lekasje..hehe. Tror vi må prøve en pakke newborn til jeg, før vi går opp..
Ranveig R Skrevet 3. april 2006 #9 Skrevet 3. april 2006 Guten vår bruker tøybleier, men "reservepakka" med bleier var 3-6kg frå begynnelsen av, han var 4,5kg då han vart fødd. Trur vi bytta over til 5-8kg då han vog ca 6. No veg han 8,5kg og reservebleiene er str. 7-14kg. Libero.
Medium fikk guttebass Skrevet 3. april 2006 #10 Skrevet 3. april 2006 Brukte newborn kun et par uker, gikk så over på mini. Nå er han 9 uker, og jeg tenker vi går over til midi snart. Han veier rundt 5,5 kg nå.
Har tre søte små Skrevet 3. april 2006 #11 Skrevet 3. april 2006 Vi brukte vel newborn til han var nesten 2 mnd, og byttet fra mini til midi da han var 4,5 mnd.... Blir nok lenge til vi bytter størrelse igjen no, for midi er mer enn stort nok...
Ine Amalie's mamma Skrevet 3. april 2006 #12 Skrevet 3. april 2006 hei! vi sleit også med de størrelsene og vi fant ut at pampers sine mini bleier var en str midt i mellom de. perfekt!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #13 Skrevet 14. august 2007 Gutten vår brukte newborn bleiene i 8 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå