Gå til innhold

han blir aldri fornøyd(samme som skravle)


Gjest

Anbefalte innlegg

sitter her helt på gråten nå.lillegutt blir liksom aldri fornøyd....Ikke vil han ha mer mat,bleia er tørr,ikke får jeg han til å sove.

har slitt med kolikk,men virker ikke som det er det nå,ikke sånn skriking...fikk også bæsja i stad. hvamer kan jeg gjøre? blir sliten av dette. han er 6 uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da. Da jenta vår var på samme alder hadde hun stunder hvor hun bare gråt uten at jeg fant ut hva det var (ikke kolikk). Ble så irritert over at hun gråt "uten grunn" men fant ut at jeg bare mått akseptere at sånn var det, og gikk fram og tilbake i stua og byssa uten å måtte finne ut av hva det var. Det gav seg jo alltid etter en stund. Det er slitsomt, men det blir bedre når de blir større og en kjenner babyen bedre. Vet det er liten trøst men. Fortsatt er det jo til tider sutring "uten grunn" men synes det er lettere nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Min erfaring er vel egentlig at noen babyer har mye uro i seg den første tiden. Det er slitsomt, så jeg håper du får hjelp av sambo/mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg godt igjen. Vi visste ikke hva godt vi skulle gjøre for jenta vår. Hva med å skaffe deg en slynge å bære han i? Behovet for nærhet er stort når de er så små. Og dersom du har et skikkelig bæreredskap (ikke les babybjørn), blir hverdagen MYE lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du helt sikker på at han er mett?

du kan jo prøve med en flaske sukkervann?

Ellers så kan det være behov for nærhet, enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...