Gå til innhold

3D i dag!


~Endorfina~

Anbefalte innlegg

Wohoooooo, vi skal ha ei lita jente! Åååh, for et perfekt vesen og nydelig lite ansikt.. Dessverre gjemte hun seg bak armer og bein det meste av tiden, så bildene ble ikke optimale, men skal legge dem ut i album'et her :) Hun veide allerede 1200 gram (jeg er 27+5 i dag), så det blir nok jaffal 3800 gram på termin.

 

Konklusjon av 3D-erfaringen: Det er en del penger til at det faktisk kan bli dårlige bilder og lite igjen for det hvis man f.eks allerede vet kjønn. Kvalitet er fortsatt ikke det beste innen denne teknologien, og videosnutten var veldig kort med lite bevegelser, men allikevel var det verdt det for vår del.

 

Jeg er forelska!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy :)

 

Var selv på 3D da jeg var 21 uker og det var helt fantastisk :) Fikk bekreftet at vi venter en stor gutt (I forhold til ukene) og det ble så utrolig virkelig når man så han sååå godt :)

Det var nok et par uker for tidlig for 3D da for han hadde ikke fått så mye fettlag ennå, men alikevel fantastisk :)

 

Til onsdagen skal jeg på 3D igjen og gleder meg noe helt enormt :)

 

Men fikk du bare en kort videosnutt? Vi fikk hele ultralyden på DVD vi så den varer ca 45 minutter og har vært flittig sett av familien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... store forskjeller på feks lengden på videosnutten? Det har jo en god del å si, i og med at man kan nyte den i tiden etterpå. Flere erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei EndorfinMarit

 

kjekt å høre. skal sjekke bildene dine etterpå. Vi skal som jeg har nevnt før til majorstua klinikken 28. april og får da bekreftet om det blir ei jente eller ikke. Fikk også vite i uke 18 at "jenta" er veldig liten..så det blir greit å gjøre nye mål.

 

du er tilfeldigivis ikke fra Rogaland eller noe?

I og med at du skriver jaffal....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...