Gå til innhold

ÅH!!! Endelig er ADSL'n min frisk igjen...


HMS *endelig mamma*

Anbefalte innlegg

Ja, altså, linja mi.. En frustrerende opplevelse å være uten nett noen dager.. hihi.. Men, i det minste er kjøleskapet vasket, hyllene gullende rene, flere bokser er tømt (jeg har jo ganske nylig flyttet), hyller er skrudd opp, et par raggsokker er strikket og en fæl seng er demontert (etterlatenskaper fra forrige eier).. Hyperaktiv jeg????? Neeeeeeeeida... ***rødme***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei min spray-frende!

 

Hvordan går det med hormonene om dagen? Selv er jeg stort sett i balanse og ved godt mot. Venter mensen i disse dager og håper den kommer som normalt sånn at stikkinga i neste uke går som planlagt.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her!! Men det ville vel vært typisk om den hersens tanta nå lot vente på seg når hun nå endelig etter ÅÅÅÅÅR er velkommen!

 

Hormonene raser, takk! Vel, det er vel ikke sååå veldig ille egentlig. Humørsvingningene er til å leve med. Verre er det at skolten ikke fungerer helt som den burde. Har visse konsentrasjonsvansker kan jeg vel kanskje si.. Passer FRYKTELIG dårlig i disse tider med foreldresamtaler, foreldremøte, div. kurs osv.. Jaja, får håpe det stabiliserer seg i alle fall. Må bare huske å alltid ha penn og post-it i nærheten i tilfelle noen skulle finne på å si noe jeg burde huske litt lenger enn til jeg snur hodet.. hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiii, snuppetupp:-))

Godt å se deg her igjen! Prøvde meg på messenger hele helga, jeg, og når du ikke var der, så plaga jeg livet av alle de andre som jeg har fått lagt inn...hele fem stykker...YES, jeg har venner;-))

 

Klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...