Gå til innhold

Oktober: Hvor ligger livmora i uke 12/13?


Sarah77

Anbefalte innlegg

 

Hei jenter,

 

Jeg prøver desperat å lete etter livmora men jeg finner den ikke... Akkurat som det er noe hardt over skambenet (for et ord!), men når jeg ligger på ryggen forsvinner det helt. Kjenner dere livmora tydelig? Når er det den skal "komme opp" da?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merker akkurat det samme som deg, og lurer på om det er livmora.. Aner ikke jeg altså.. Men de sier jo at i uke 12 så begynner livmora å komme frem.. Så mulig det er den hos deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i min 15. uke jeg nå...og føler jeg enda ikke kan kjenne livmoren tydelig...

Det er mye hardere nederst på magen i forhold til det det var, men kan ikke kjenne enn sånn "rundt appelsin" som folk snakker om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

det er virkelig vanskelig å kjenne. Jeg føler hele magen, fra under navlen og ned, er blitt myyyye større og hardere, men det er jo klart at det ikke er livmora ettersom jeg ikke er mer enn 12+2.

Når jeg legger meg om kvelden og snur meg på siden, så er det akkurat som det smeller ei boble, og at det faller ned på siden liksom.

Merker dere noe til dette? Eller liknende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp har det sånn jeg også.. merker att jeg drar med meg magen for å si det sånn...13+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å er jeg annegangs da( tredje mistet en i 15 uke sist og livora mi er så høyt oppe som 5-7 cm nedenfor navlen jeg er 12+6 i dag, så her kommagen fort i forhold til første gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...