Gå til innhold

Huff...den halsbrannen...


Mathoka

Anbefalte innlegg

Sliter skikkelig med halsbrann nå for tiden...igjen...Trodde det skulle forsvinne når magen sank jeg, men neida... Nå har ikke magen sunket så mye da, tror jeg, men lillegutt er festet og ligger langt nede i bekkenet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk det for første gang igår kveld jeg...Men nå har jeg bare en dag til KS, så da blir iallefall ikke den plagen så langvarig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halsbrann var den først mistanken jeg fikk til at jeg kunne være gravid!! Er nå i uke 30, og er fortsatt plaget med det...Noen blir nok bare hardere rammet enn andre!! Men nå er det "bare" 10 uker igjen... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere klart å gå så lenge uten så er dere heldige! Jeg er i feil trimester her, men likevel! Begynte med halsebrann i uke 7 jeg og er nå i uke 17! Jeg ser for meg at det bare blir værre jo større magen blir! Nå skal det sies at jeg har hatt kronisk halsebrann i 19 år så jeg vet hvor ille det kan være. Kan ikke ta de vanlige medisinene mine med baby i magen så nå prøver jeg å bli kvitt det igjen med fotsoneterapi!

 

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slitte endel med det dær æ å. Men prøv med et stort glass vann, å press safta av en halv elr hel sitron neddi, det funke bra for mæ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter en del jeg også, spesielt om kveldene.. Har hatt det siden uke 24, og er nå i 39...Trodde det skulle bli bedre jeg også, men neida.

Drikker et halvt glass melk før jeg legger meg, da blir det litt bedre, og jeg får sove. Har hørt at mandler skal være utrolig effektivt, men det har jeg ikke prøvd enda. Kanskje på tide nå.:)

Termin 10.04.06.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...