Gå til innhold

kan jeg spørre dere....?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er egentlig på prøver over 35, men kikker av og til her hos dere også!

Jeg hadde en MA for et drøyt år siden.

Ser det er mange som har eller bruker pergo her, så jeg lurer litt...

Har begynt med min 4. dobble kur nå. Har vært på innvendig ul hver gang rundt el, og gyn. ser store fine folikkler, altså har jeg el.

Hormonprøvene er også helt fine. Har 3 barn fra før, men ønsker meg en attpåklatt.

Er det noe håp tror dere, kan man plutselig bli gravid etter flere kurer?Er det noen som har gått på hormonsprøyter her? Det er i så fall det neste, men vet ikke om jeg orker det......

Uff det er så slitsomt med denne prøvinga, men det vet vel dere alt om dere også, sukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du..!!

Ja kjære deg,jeg kan skrive under på at den prøvinga er slitsom. Selv så har jeg gått på 3 Pergokurer uten og lykkes, har ei pause i prøvinga nå for jeg blir så sliten og stressa i kroppen. Neste stopp for meg blir nå St.Olavs i Trondhjem, men det er nå ca 6mnd vente tid og det er bare bra for da får jeg andre ting og tenke på. Har oxo gått på hormonsprøyte men hjalp ikke på meg. Skjønner at du øsnker deg et barn,selv har jeg ingen. Men hvorfor stresse med og få et til da du har 3 i fra før?? Hvorfor ikke bare nyte livet og kose deg. Selv er jeg 30år og sliter med og få barn og har gjort det de siste 3åra..

 

Men en ting til..når du er så sliten som du sier ..så hadde jeg villet ihvertfall tatt ei pause, vi blir jo deprimerte og noen syke av dette her fordi mensen komme igjen gang på gang..Ønsker deg lykketil og håper du finner ut av det...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...