Gå til innhold

"klikkelyd" fra magen..


Sussa23*2nydeligeJenter*

Anbefalte innlegg

Syns noen hær inne har snakket om det før,

og nå hørte jeg det selv..

Hva kan dette være? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der lurer jeg også på!!!! Tenkte jeg hadde hørt feil, jeg; men husker jeg hørte en slik lyd med forrige mann også! Håper det er noen som vet hva dette er *nysjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt det enda selv, men jeg så her inne at det sannsynligvis er leddene til babyen... Sånn som når det klikker i våre fingre, eller andre ledd...

 

Er vel ikke så rart om det knekker litt i leddene til minsten heller, sånn som de ligger krølla der inne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

He he, næi, det e kanskje ikke så rart.

Muli litj-pia har arva mors sine knakende ledd da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, er vel ikke det verste man kan arve det:-) Jeg har verdens særeste hikking, så hver gang baby hikker der inne, ligger samboeren med øret på magen, og er livredd for at han høres ut som meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos meg er den klikkelyden dere snakker om at ungen vrir på seg under ribbena mine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lyden jeg hører kan best beskrives som om man klipser to negler.

Veldig rart, men hører det hver gang hun beveger på seg masse.

er selv i uke 37

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte det et par ganger med minutters mellomrom med forrige mann. Hittil har jeg ikke hørt det med den i magen (er i uke 34). Det hørtes ut som noen klikket med en kulepenn nesten, men hva det er har jeg ingen ide om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte i mars. Jeg hørte også denneklikkelyden fra magen. Spurte jordmor hva det kunne være men hun hadde aldri hørt om det før. Sa jegkunne komme inne for ekstra UL hvis jeg var bekymret.

Klikkingen var så høy at andre i rommetkunne høre det. Skikkelig rart!

 

Nå har jeg altså født og jeg har hørt samme lyden fra jenta mi. Stemte bra at det var leddene, iallefall i vårt tillfelle:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det klikker litt når babyen tar spenntak eller leker seg oppunder ribbena mine. Vondt for meg og sikkert gøy for babyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...