Gå til innhold

Keisersnitt!


vinterkyss *gutt+jente+gutt*

Anbefalte innlegg

Har hørt at det er utrolig vanskelig å få keisersnitt når man er overvektig. Er det noen som har erfaring med det? Hvor vanskelig er det egentlig? Jeg hadde en utrolig tøff fødsel sist (modningspiller, taking av vann, drypp) Jeg bare vet at jeg ikke vil klare noe sånnt igjen.. Hvordan bør jeg gå frem nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Keisersnitt er ikke problem for overvektige, ikke har jeg fått høre det hvertfall. Jeg hadde selv en traumatisk opplevelse sist fødsel. Og ikke noe problem for meg å få keisersnitt denne gangen. Jeg sa fra til jordmor når vi var på ul, leverte et ønske brev om å bli satt i gang til termin eller få keisersnitt. To dager etter fikk jeg innkallekse til sykehuset og samtale. Jeg fikk som jeg ville, har ikke babyen kommet til termin setter de i gang fødselen, eller jeg kan få keisersnitt. Grunnet at jeg gikk 16 dager over sist, og det holdt på å ende veldig galt. Stå på , ta det opp med jordmor, så henviser hun deg til sykehuset=) Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de som ville føde vaginalt, men fikk ikke "lov". Dvs legene fant ut at det var best for barna at de ble tatt med ks. Jeg var kjempenervøs, men alt gikk kjempebra.Tipper at jeg er blandt en av de største her inne.

Du kan lese det jeg har skrevet om ks her:

http://www.barnimagen.com/forum/thread/4632375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...