Gå til innhold

kort og svak livmorhals....


Vladimir og Estragron

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært og tatt ultralyd av livmorhalsen for å se om den er blitt kortere eller har åpnet seg. Er tidligere konisert. Legen sa at alt så fint ut, at livmorhalsen var lang og lukket, men at jeg måtte komme igjen om en måned for ny sjekk. Er i uke 22 nå.

 

Det som gjør meg så nervøs er at legene aldri kan fortelle hvor stor risikoen er for oss som er koniserte. Virker ikke som om de er helt sikre...Jeg trodde at jeg skulle vite sikkert hvordan ting lå an når jeg kom fra legen i dag. Men det ser ut til at jeg må fortsette å gå til kontroller. Sukk! Syns det er så skummelt å springe eller hoppe eller gå lange turer så lenge jeg lever med risikoen for å føde for tidlig...Får liksom ikke nyte svangerskapet når man har det sånn. Noen andre som går rundt og er nervøse for dette?

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Jeg var også på ul igår for å måle cervix.

De sa at de hadde forsket på dette,og det er ingen sammenheng mellom konisering og for tidlig fødsel.

Trodde jeg skulle komme tilbake etter 4 uker,men det fikk jeg ikke.

Slapper av nå,og nyter svangerskapet når jeg vet at alt er ok.

Jeg fødte en gutt for snart 5 år siden (etter koniseringa) og han kom 3 dager før termin,så jeg håper at denne også holder seg inni magen lenge nok.

Prøv å slapp av og nyt livet du har inni deg!!!

Lykke til videre!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...